آریا جوان
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در همایش روز ملی ازدواج :
تاکید اصلی وزارت ورزش و جوانان جا انداختن مشاوره پیش از ازدواج است / از دکتر سلطانی فر به دلیل احیا ستاد ملی هفته ازدواج تشکر می کنم
شنبه 12 مرداد 1398 - 17:06:52
آریا جوان - مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اظهار داشت: تاکید و ماموریت اصلی وزارت ورزش و جوانان جا انداختن مشاوره پیش از ازدواج است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، اعظم کریمی در همایش ملی روز ازدواج از دکتر سلطانی فر به دلیل احیا ستاد ملی هفته ازدواج به نیکی یاد کرد و هدف از برنامه های این هفته را فاصله گیری از اجرای نمادین و تجمل گرایی و رسیدن به ازدواج ساده عنوان کرد .
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادامه داد : برنامه های هفته ملی ازدواج محتوا محور است که از طریق رسانه ها و سمن ها اطلاع رسانی شده است .
کریمی توضیح داد : برنامه های هفته ملی ازدواج تلنگری تامل برانگیز است که چرا از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی که همانا ساده زیستی است فاصله گرفتیم .
وی تاکید کرد : در صددیم با اجرای این برنامه ها به سمت و سویی برویم که زوج های جوان از میزبانی برای برنامه های تجمل محور دوری کنند .
اعظم کریمی تصریح کرد : اعتقاد داریم می توانیم با فرهنگ سازی زمینه ازدواج آسان و پایدار را فراهم کنیم .
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با تقدیر از همراهی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، تصریح کرد : تاکید اصلی و ماموریت اصلی وزارت ورزش و جوانان جا انداختن مشاوره پیش از ازدواج است که معاونت امور جوانان برنامه های ویژه ای را برای این مهم محقق ساخته است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/158173/تاکید-اصلی-وزارت-ورزش-و--جوانان--جا-انداختن-مشاوره-پیش-از-ازدواج-است----از-دکتر-سلطانی-فر-به-دلیل-احیا-ستاد-ملی-هفته-ازدواج-تشکر-می-کنم
بستن   چاپ