آریا جوان
بزرگترین گردهمایی محیط زیستی شرق استان تهران در بستر رودخانه جاجرود
فرماندار پردیس: پاکسازی محیط زیست، عزم ملی می طلبد
يکشنبه 13 مرداد 1398 - 12:55:16
آریا جوان - فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه همایش پاکداشت محیط زیست در بستر جاجرود گفت: پاکسازی محیط زیست، عزم ملی می طلبد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ پردیس، عبدالعظیم رضایی افزود: فرهنگ سازی می تواند فضاهای زیبای طبیعت و رود دره ها را که سرمایه ارزشمند شهرها هستند را برای خانواده ها بازگو کنند.
رضایی با بیان اینکه رها سازی زباله ها در طبیعت هم به طبیعت آسیب زده و هم مشکلاتی را ایجاد می کند، گفت: پاک سازی طبیعت از زباله ها به سطح آگاهی و فرهنگ سازی را در میان خانواده ها کمک می کنند.
وی ابتکار استانداری تهران با اجرای طرح توسط اداره کل ورزش و جوانان با مشارکت ورزشکاران سراسر استان جهت برگزاری اینگونه رویدادهای فرهنگی را قابل ستایش دانست و ابراز امیدواری کرد تا همایش های نمادین با حضور جامعه ورزش پایتخت گسترش یابد.
فرماندار همچنین تصریح کرد: محیط زیست تنها مختص ما نیست و در واقع سرمایه‌ای برای نسل آینده است، بنابراین باید به اندازه‌ای از طبیعت بهره‌برداری کرد که ضمن احیاء و بازسازی بتوان آن را به نسل‌های آینده نیز محول نمود .
بنا به همین گزارش، استقبال کم نظیر جامعه ورزش استان تهران و شهرستان پردیس از این مراسم موجب مباهات اداره ورزش و جوانان شهرستان است و نشان داد زمینه سازی برای حضور ورزشکاران در عرصه های فرهنگی با رویکردهای جدید و نوین موجب افزایش مشارکت خواهد شد. در این راستا سهم هیات ها و باشگاه های ورزشی، مربیان و ورزشکاران شهرستان با وجود عدم برخورداری از تبلیغات دراز مدت گواهی صرف فعل خواستن بود .

http://www.javanannews.ir/fa/News/158267/فرماندار-پردیس--پاکسازی-محیط-زیست،-عزم-ملی-می-طلبد
بستن   چاپ