آریا جوان
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان :
تامین مسکن, شغل و جهیزیه از مهمترین مشکلات ازدواج جوانان است/ شورای شهر از ظرفیت و توانایی جوانان استفاده کند
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 16:10:37
آریا جوان - مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تامین مسکن و جهیزیه و همچنین زمینه سازی اشتغال جوانان از مهترین معضلات پیش روی ازدواج جوانان است و امیدواریم با کمک خیرین و هم افزایی بیشتر دستگاه ها شاهد حل این مشکلات باشیم.

اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: معاونت ورزش و جوانان 4 اداره کل دارد که همه آنها به دست جوانان اداره می شود.
وی ضمن بیان اینکه فعال ترین سمن های ازدواج آسان در گلستان هستند تصریح کرد: بستر بسیار خوبی برای بکار گیری ظرفیت های خیرین در هفته ازدواج ایجاد شده است و سمن های استان گلستان فعالیت های بسیار خوبی را در این زمینه داشته اند.
وی اضافه کرد: شورای شهر بایستی از قابلیت ها و ظرفیت های جوانان استفاده کند و در صورت بکارگیری جوانان در پروژه های بزرگ ملی همانند جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین، مطمئنا شاهد کیفیت بالای این پروژه ها خواهیم بود.
کریمی خاطر نشان کرد: میزبانی یک جشنواره ملی نشان دهنده توانایی بالای جوانان و سازمان های مردم نهاد استان گلستان است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: با آسیب شناسی وضعیت ازدواج جوانان متوجه می شویم که تامین مسکن و جهیزیه و همچنین زمینه سازی اشتغال جوانان از مهترین معضلات پیش روی ازدواج است و امیدواریم با کمک خیرین و هم افزایی بیشتر دستگاه ها شاهد حل این مشکلات باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/158784/تامین-مسکن,-شغل-و-جهیزیه-از-مهمترین-مشکلات-ازدواج-جوانان-است--شورای-شهر-از-ظرفیت-و-توانایی-جوانان-استفاده-کند
بستن   چاپ