آریا جوان
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در نشست صمیمی با خیرین ازدواج :
کارگروه های تخصصی برای ثبت رسمی مجامع در وزارت کشور تشکیل شده است / خیرین ازدواج همراهی ارزنده ای با دولت داشته اند
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 14:02:13
آریا جوان - مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزس و جوانان از شناسایی فعالان خیرین ازدواج در استان ها خبر داد و اظهار داشت : خیرین ازدواج اقدامات موثری را برای تسهیل ازدواج جوانان داشته و همراهی ارزنده خود با دولت را به اثبات رسانده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، اعظم کریمی در نشست صمیمی معاونین وزارت ورزش و جوانان با خیرین ازدواج که صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد ، اظهار داشت : پس از دستور مساعد وزیر ورزش و جوانان به منظور تشکیل مجمع ملی خیرین ازدواج ، یکی از اقدامات ستاد ملی هفته ازدواج شناسایی فعالترین خیرین ازدواج در استان ها بود که بدون چشم داشت فعالیت خداپسندانه ای را انجام می دادند و از آنها دعوت به عمل آوردیم که با حضور موثر آنها قدم های اساسی تری برای تسهیل ازدواج جوانان برداشته شود .
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در بسیاری از مراکز استان ها و برخی شهرستان مجمع خیرین ازدواج تشکیل شده است از برگزاری کارگروه های تخصصی برای ثبت مجامع در وزارت کشور خبر داد .
کریمی اقدامات خیرین ازدواج را اتفاقی مثبت در راستای همراهی دولت به منظور هدف ازدواج آسان عنوان و ابراز امیدواری کرد که حمایت های خیرین همچنین برای تسهیل ازدواج جوانان ادامه داشته باشد .
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان برخی از اقدامات خیرین ازدواج را ارایه تسهیلات به زوج های جوان ، تهیه جهیزیه ، ارائه خدمات ویژه توسط اصناف ، برگزاری مراسم ازدواج ، اعزام زوج های جوان به سفرهای زیارتی و کمک در برگزاری کارگاه های مهارتی و آموزشی عنوان کرد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/159204/کارگروه-های-تخصصی-برای-ثبت-رسمی-مجامع-در-وزارت-کشور-تشکیل-شده-است----خیرین-ازدواج-همراهی-ارزنده-ای-با-دولت--داشته-اند
بستن   چاپ