آریا جوان
در نشست صمیمی با جمعی از خیرین ازدواج کشور
عبدالحمید احمدی: تقویت بنیه مالی جوانان کار اصلی خیرین ازدواج است
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 14:02:26
آریا جوان - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان معتقد است: تقویت بنیه مالی جوانان مانند تهیه جهیزیه, اشتغال و اقداماتی که موانع اقتصادی جوانان در راه ازدواج را از میان بردارد, کار اصلی خیرین در حوزه تسهیل ازدواج جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان , عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست صمیمانه با خیرین حوزه ازدواج گفت: حضور خیرین در همه حوزه ها مغتنم و مهم است.
وی ادامه داد: یکی از سیاستهای وزارت ورزش و جوانان پیگیری تشکیل مجمع خیرین در حوزه های ورزش و جوانان است که در حوزه ورزش با یاری خدا توانستیم مجمع خیرین ورزش یار را تشکیل دهیم که آثار و دستاوردهای ارزشمندی در توسعه زیر ساختهای ورزش ی به همراه داشته است.
احمدی تاکید کرد: خیرین ورزش یار مشارکت بسیار خوبی در تکمیل پروژه های ورزش ی کشور داشتند و با ایجاد امکانات ورزش ی به پر کردن اوقات فراغت سالم نو جوانان و جوانان با ورزش کمک کردند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در موضوعات جوانان و به ویژه حوزه ازدواج نیاز بود این مجمع تشکیل شود و امروز خوشحالم که می توانیم از ظرفیت خیرین استفاده کنیم و با کمک هم از مسائل متعدد حوزه ازدواج گره گشایی کنیم.
احمدی تاکید کرد: تقویت بنیه مالی جوانان کار اصلی خیرین در حوزه تسهیل ازدواج جوانان است. مسائلی مانند جهیزیه, اشتغال و اقداماتی که موانع اقتصادی جوانان در راه ازدواج را از میان بردارد.
وی در پایان گفت: امیدوارم با رسمیت مجمع خیرین ازدواج بتوانیم قدم های بلندتر و موثر تری در حوزه ازدواج برداریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/159206/عبدالحمید-احمدی--تقویت-بنیه-مالی--جوانان--کار-اصلی-خیرین-ازدواج-است
بستن   چاپ