آریا جوان
قطار گردشگری لرستان روی ریل
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 19:28:46
آریا جوان - مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از شروع مجدد فعالیت قطار گردشگری استان خبر داد.

سید امین قاسمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی، حرکت قطار گردشگری استان لرستان از روز سه‌شنبه 29 شهریورماه آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: پس از آخرین حرکت این قطار در دهم فروردین‌ ماه امسال و جاری سیل در استان که موجب تخریب بخشی از زیرساخت‌های گردشگری در مسیر ریلی گردشگری لرستان شد با تلاش‌های فراوان و موافقت راه‌آهن حرکت قطار گردشگری استان از سر گرفته می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان بیان کرد: در حرکت ریل باس گردشگری استان دو تور یک‌روزه و سه‌روزه پیش بینی شده که در تور یک‌روزه زیبایی‌های مسیر ریلی و در تور سه‌روزه بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرهای خرم‌آباد و بروجرد و همچنین زیبایی‌های مسیر ریلی برای علاقه‌مندان و گردشگران در نظر گرفته شده است.
این مسئول با بیان اینکه دومین حرکت قطار گردشگری لرستان هم روز پنجم مهرماه هم‌زمان با روز جهانی جهانگردی انجام خواهد شد، اضافه کرد: علاقه‌مندان به استفاده از این قطار گردشگری می‌توانند از طریق شرکت حامی گشت گهر مجری قطار گردشگری لرستان نسبت به رزرو بلیت خود اقدام کنند.
وی یادآور شد: در مسیر قطار گردشگری استان 19 توقف‌گاه پیش‌بینی شده که مسافران و گردشگران می‌توانند با استفاده از این قطار از همه توقف گاه‌ها دیدن کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/159524/قطار-گردشگری-لرستان-روی-ریل
بستن   چاپ