آریا جوان
در بازدید از خبرگزاری برنا
ناظمی: امروز فاصله ای بین وزارت ورزش و جوانان و برنا نمی بینم/ کریمی: با بهره گیری از توان برنا گام های موثری در حوزه اطلاع رسانی امور جوانان بر می داریم
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 19:08:29
آریا جوان - مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خبرگزاری برنا در حوزه رسانه ای جایگاه خوبی دارد و با حوصله و صبر و تلاش زیاد به این نتیجه رسیده است و امروز فاصله ای بین وزارت ورزش و جوانان و برنا نمی بینم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان به همراه مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی و اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری برنا بازدید کردند.
مازیار ناظمی در این دیدار با بیان این که مشکل اصلی امروز ما در کشور، مشکل ارتباطی است، گفت: این یعنی نمی توانیم با هم صحبت کنیم و ارتباط موثر و روشن داشته باشیم . ارتباط مردم با مسئولین، مسئولین با نهاد ها و مردم و ..و مناسب نیست و حرف یکدیگر را نمی فهمند و همه به حرف یکدیگر سوظن دارند که این مشکل ریشه تاریخی دارد.
وی با اشاره به این که وزارت ورزش و جوانان از معدود نهادهایی است که خبرگزاری دارد، گفت: این یک فرصت برای وزارت ورزش و جوانان است. برنا در چند سال اخیر توانست مشکل برچسب دولتی بودن را از خود دور کند و با درصد زیادی از این فضا فاصله گرفته است.
ناظمی با تاکید بر اهمیت ابزار های ارتباطی، گفت: رسانه ها و ابزار های ارتباطی کمک می کنند تا صدای ما به مردم و همچنین صدای مردم به مسئولین برسد.
وی در پایان با بیا ن این که برنا در حوزه رسانه ای جایگاه خوبی دارد و با حوصله و صبر و تلاش زیاد به این نتیجه رسیده است، اظهار داشت: امروز فاصله ای بین وزارت ورزش و جوانان و برنا نمی بینم و به همه مسئوالان و خبرنگاران آن تبریک می گویم.
همچنین در این بازدید اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: از همه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به ویژه حوزه اجتماعی برنا که همه اخبار ما را پوشش می دهند تشکر می کنم.
وی ادامه داد: سالها قبل در تحریریه کار کردم و با این فضا آشنایی دارم و مسائلشان را درک می کنم و امروز برای من تجدید خاطره ای از آن دوران شد.
کریمی با تاکید بر همراهی و هم فکری رسانه ها و خبرنگاران در امور مختلف دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: امیدوارم با بهره گیری از توان خبرنگاران و خبرگزاری برنا و مشارکت سمن های جوانان بتوانیم گام های موثری در حوزه اطلاع رسانی امور جوانان برداریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/159934/ناظمی--امروز-فاصله-ای-بین-وزارت-ورزش-و-جوانان-و-برنا-نمی-بینم--کریمی--با-بهره-گیری-از-توان-برنا-گام-های-موثری-در-حوزه-اطلاع-رسانی-امور-جوانان-بر-می-داریم
بستن   چاپ