آریا جوان
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی:اولین رویداد پاک ورزی سواحل دریای خزر برگزار می شود
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 23:38:41
آریا جوان - معاون فرهنگی وتوسعه ورزش همگانی گفت: اولین رویداد پاک ورزی سواحل دریای خزر با هدف انجام فعالیت بدنی و ورزش ی در راستای ارتقای سطح سلامتی و تندرستی جامعه، با حضور و مشارکت اقشار مختلف برگزار می شود.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر عبدالحمید احمدی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت پاکسازی سواحل و فرهنگ‌سازی در خصوص حفظ و پاکی محیط زیست، همراه با انجام فعالیت بدنی و ورزش ورزش مسابقه بزرگ پاک ورزی در ساحل دریای خزر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این مسابقه با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور از جمله وزارت کشور، سازمان محیط زیست، فدراسیون ورزش های همگانی و شهرداری با هدف سلامتی شهروندان از طریق حفظ محیط پاک برای زندگی و انجام فعالیت های بدنی در بابلسر اجرا می شود.
احمدی تاکید کرد: امیدواریم این حرکت مردمی آغازی باشد برای شرایط بهتر زیست، حذف آلودگی ها از محیط زندگی و مشارکت جمعی به همراه تحرک جسمی، تا شاهد نشاط سلامتی و سرزندگی در جامعه باشیم.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در پایان ابراز امیدواری کرد تا از طریق این فرهنگ سازی بتوان موجبات فعالیت بدنی پر نشاط را برای همه هم وطنان ایجاد کرد و مردم بدانند در سلامتی خود و خانواده از طریق پاک نگهداشتن محیط زندگی سهیم و مسئول هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/160081/معاون-فرهنگی-و-توسعه--ورزش--همگانی-اولین-رویداد-پاک-ورزی-سواحل-دریای-خزر-برگزار--می-شود
بستن   چاپ