آریا جوان
مازیار ناظمی :مدیرلن روابط عمومی در استان ها باید مشاور امین در کنار مدیرکل باشد
پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 00:13:29
آریا جوان - مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت : مدیر روابط عمومی در استان ها باید مشاور امین در کنار مدیرکل باشند و با توانمندی در تولید محتوا به پاسخگویی و شفاف سازی بپردازند و در زمینه ارتباط با جامعه مخاطب موفق عمل کنند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مازیار ناظمی که در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور سخن می گفت ، اظهار داشت : مدیر روابط عمومی در استان ها باید مشاور امین در کنار مدیرکل باشند و با توانمندی در تولید محتوا به پاسخگویی و شفاف سازی بپردازند و در زمینه ارتباط با جامعه مخاطب موفق عمل کنند .
وی افزود:روابط عمومی های ورزش در رویدادهای مختلف توانسته اند با ارائه بازخورد مناسب ، عملکرد شگفت آوری را در زمینه اطلاع رسانی داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: از روابط عمومی استان ها انتظار می رود با انگیزه و با جدیت در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه مخاطب رویدادهای مختلف در حوزه ورزش و جوانان را به بهترین شکل ممکن با رویکرد امید و نشاط منعکس کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/160090/مازیار-ناظمی--مدیرلن--روابط-عمومی-در-استان-ها-باید-مشاور-امین-در-کنار-مدیرکل-باشد
بستن   چاپ