آریا جوان
Traffic Tour؛ لذت سرعت در ترافیک
جمعه 25 مرداد 1398 - 18:20:30
آریا جوان - زومجی / Traffic Tour یک بازی ماشین سواری است که در جریان آن بازیکنان باید در خیابان‌های پر ترافیک، مسابقه دهند. البته امیدواریم در دنیای واقعی چنین کاری را نکنید و در بازی خواهید دید که چنین کاری چه خطراتی خواهد داشت.
Traffic Tour با تمرکز روی ترافیک‌های شهری و جاده‌ای و سبقت گرفتن از میان آن‌ها ساخته شده است. اصلی‌ترین حالت Traffic Tour، کریر است که شامل چندین مرحله متفاوت می‌شود و باید آن‌ها را کامل کنید. با شروع این بخش، از شما خواسته می‌شود تنظیمات کلی بازی نظیر نحوه هدایت اتومبیل را انجام دهید. بازیکنان می‌توانند گاز دادن را در حالت خودکار قرار دهند تا هوش مصنوعی این کار را انجام دهد و تنها ترمز گرفتن را در حالت دستی قرار دهید. همچنین می‌توانید اتومبیل خود را با کج کردن گوشی به سمت چپ و راست برانید یا آن را روی حالت کلاسیک قرار دهد. در حالت کلاسیک دکمه‌هایی در سمت راست و چپ صفحه نمایش ظاهر می‌شوند که وظیفه‌ی انجام این کار را برعهده دارد.

برای پشت سر گذاشتن مراحل و پیروز شدن، باید از میان سایر ماشین‌ها سبقت بگیرید و به هیچ‌وجه برخوردی با آن‌ها نداشته باشید. به‌عبارتی تیم سازنده با استفاده از ترافیک و شلوغی خیابان‌ها، بزرگ‌راه‌ها و جاده‌ها سعی کرده است بازیکنان را به‌چالش بکشد. همچنین در بعضی از مواقع زمانی که تصمیم نهایی را برای سبقت گرفتن می‌گیرید، می‌بینید که ماشین کنار شما با راهنما زدن به همان سمت، سعی دارد راه شما را ببندد.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 69 مگابایت
سبک: ریسینگ
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود*
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161354/Traffic-Tour؛-لذت-سرعت-در-ترافیک
بستن   چاپ