آریا جوان
تجربه هیجان و ترس در بازی Maruta Escape
جمعه 25 مرداد 1398 - 18:21:15
آریا جوان - زومجی / Maruta Escape یکی از متفاوت‌ترین آثاری است که می‌توانید در سبک اکشن و پازل در پلتفرم موبایل تجربه کنید و از آن احساس رضایت داشته باشید.
داستان بازی
این بازی شما را در یک آزمایشگاه مخوف قرار می‌دهد که قصد سواستفاده از شما به عنوان یک موش آزمایشگاهی را دارند و هدف شما فرار از طریق دروازه‌های این آزمایشگاه است. آن‌ها می‌توانند تا انتها با هیجان و ترس بالا مراحل را پشت سر بگذارند. این مراحل نوزده‌گانه شامل اتاق‌ها، ربات‌ها و دروازه‌هایی است که باید از آن‌ها گذر کنید و راه خود را به‌سمت بیرون پیدا کنید.

شخصیت بازی که ماروتا نام دارد گویا به‌عنوان یک موش آزمایشگاهی انتخاب شده است و سرنوشتش به طرز بدی محکوم شدن به مرگ است. او حالا می‌خواهد از این سرنوشت بگریزد و با مخفی‌کاری تمام از این آزمایشگاه بزرگ فرار کند. ربات‌ها کنترل این آزمایشگاه را برعهده گرفته‌اند و هوش مصنوعی بسیار بالایی هم دارند.
روش انجام بازی
تم مخفی‌کاری بازی بسیار لذت‌بخش است و حسی مطابق با آثار شاخص کنسولی و کامپیوتری را به شما می‌دهد. شما باید ثانیه به ثانیه استراتژی داشته باشید و با حرکات سریع و چرخش‌های مداوم در نهایت موفق به فرار شوید. زمان در بازی اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد و روی تک تک ثانیه‌ها فکر شده است.

یک دستبند زمانی خاص به مچ شما بسته شده است که هنگام گیرافتادن در دام ربات‌ها کاربرد دارد. این دستبند‌ها را باید شارژ کنید و این شارژ به‌صورت ثانیه‌ای انجام می‌شود. بدین ترتیب باید قدم‌های خود را با ثانیه تنظیم کنید تا شانس دوباره‌ برای بازگشت زمانی را داشته باشید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 6 به بالا
حجم: 41 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +7 سال

*لینک دانلود*
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161377/تجربه-هیجان-و-ترس-در-بازی-Maruta-Escape
بستن   چاپ