آریا جوان
Flippy Hills؛ سر و کله زدن با مرغ‌هایی عجیب الخلقه
جمعه 25 مرداد 1398 - 18:21:16
آریا جوان - ویجیاتو / Flippy Hills یکی از آن دسته بازی‌هایی است که مکانیزم پیچیده‌ای ندارد و از نظر بصری ساده اما جذاب است.
داستان بازی
Flippy Hills ماجرای مرغ‌های عجیب الخلقه‌ای را تعریف می‌کند که برای حرکت کردن روش عجیبی را انتخاب کرده‌اند. این مرغ‌ها تصمیم می‌گیرند تا لقمه را حسابی دور سر خود بچرخانند و بجای استفاده از دو پای سالمشان برای راه رفتن و رسیدن به مقصد، از پشتک زدن استفاده کنند. نتیجه کار این است که شاید پیاده کردن چند پشتک ابتدایی ساده باشد، اما طولانی شدن مسیر ریسک خطرات احتمالی و برخورد با زمین را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

روش انجام بازی
برای کنترل شخصیتتان، صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود. قسمت سمت راست مخصوص ضربه زدن‌های متوالی و کنترل پرش‌های مرغتان است. قسمت سمت چپ نیز سرعت پشتک زدن مرغ در هوا را کاهش می‌دهد تا بدین ترتیب در مواقعی که درحال سقوط از یک ارتفاع زیاد هستید، بتوانید نحوه فرود آمدنتان را کنترل کنید. رد شدن از مراحل بازی نیازمند استفاده صحیح از این دو مکانیزم ساده است.
زمان‌بندی در Flippy Hills از اهمیت بالایی برخوردار است و درصورتی که نتوانید ریتم مورد نیاز برای رد شدن از موانع یک مرحله را به دست بیاورید، تمام تلاش‌هایتان بی‌حاصل خواهد بود. انتخاب زمان مناسب برای پریدن در ارتفاع و مقدار مسیری که طی می‌کنید تاثیر گذار است و بسیاری از مواقع بازی شما را مجبور می‌کند تا به صورت هماهنگ از دو گزینه پرش و کند کردن پروسه پشتک زدن استفاده کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 50 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: +6 سال

*لینک دانلود*
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161378/Flippy-Hills؛-سر-و-کله-زدن-با-مرغ‌هایی-عجیب-الخلقه
بستن   چاپ