آریا جوان
نگاهی به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های هفته سوم مرداد
جمعه 25 مرداد 1398 - 18:21:20
آریا جوان - آخرین خبر / در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن ها و بازی هایی که طی یک هفته گذشته (شنبه تا چهارشنبه) در کاشی بازار اپ منتشر و با استقبال شما کاربران عزیز همراه شده است را معرفی کنیم تا با محبوب‌ترین‌های هفته قبل آشنا شوید.
راه حلی مناسب برای یک مشکل بزرگ

پر شدن حافظه گوشی های اندرویدی همیشه مشکل رایجی بوده و هست. اگر احیانا از این مشکل به تنگ آمده اید دو اپلیکیشن کاربردی را به شما معرفی کردیم که حلال این مشکل است. data size explorer و SD Maid نرم افزارهایی هستند که به شما کمک می کنند حافظه گوشی تان را پاکسازی کرده و دیگر با مشکل کمبود رو به رو نباشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این دو نرم افزار می توانید به اینجا مراجعه کنید.
تجربه لذت بخش تک تیرانداز بودن

Sniper 3D Assassin بازی است که هفته گذشته جزو محبوب ترین ها قرار گرفت. شما در این بازی یک تک تیرانداز حرفه‌ای هستید و رئیستان در قالب ماموریت‌هایی مختلف از شما می‌خواهد برخی افراد را از صفحه روزگار نیست و نابود کنید.
اگر به دنبال تجربه یه بازی متفاوت اکشن هستید؛ می توانید از اینجا درباره این بازی بیشتر بدانید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.
دیگر نگران پس زمینه عکس هایتان نباشید

فرض کنید در یک منظره نسبتا شلوغ، مثلا یک کوچه پر رفت و آمد یا داخل راهروی یک اداره سلفی جذابی از خودتان گرفته‌اید که دوست دارید از این سلفی در جاهای مختلف (مثلا تصویر پروفایل تلگرام) استفاده کنید. اما پس زمینه به دلتان نمی‌نشیند و به اصطلاح ژست خوبتان را خراب کرده. اگر در این شرایط تصمیم به حذف پس زمینه گرفتید، خواهید دید که مجیکات چقدر استادانه مشکل‌تان را برطرف می‌کند.
برای دانلود این اپ کاربردی به اینجا بروید.
کدام اپلیکیشن یا بازی که طی هفته گذشته معرفی شد؛ توانست نظر مثبت شما را به خود جلب کند؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161381/نگاهی-به-محبوب‌ترین-اپلیکیشن‌ها-و-بازی‌های-هفته-سوم-مرداد
بستن   چاپ