آریا جوان
در جشن بزرگ پیوند های آسمانی استان البرز
کریمی: امسال برنامه های هفته ازدواج را به یک جریان در کشور تبدیل کردیم
شنبه 26 مرداد 1398 - 13:21:59
آریا جوان - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که امسال برنامه های هفته ازدواج را به یک جریان در کشور تبدیل کردیم، اظهار داشت: باید تلاش کنیم برنامه ها و جشن های اینچنینی در سطح شهر گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از البرز ، اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در جشن بزرگ پیوند های آسمانی استان البرز گفت: فارغ از هر برنامه ی نمایشی و همایشی، حضور خانواده ها کنار یکدیگر در این مراسم ارزشمند است و این گونه جشن ها فرصتی را برای کنار هم بودن فراهم می کند.
وی با بیان این که جشن امروز حاصل تلاش همکاران ما در این اداره کل ورزش و جوانان استان البرز است که جای قدردانی دارد، ادامه داد: شعار و هدف اصلی ما در این هفته، "ازدواج ساده و مهربانی مفصل" بود.
کریمی با بیا ن این که وزارت ورزش و جوانان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سطح کشور راه اندازی کرده است، افزود: در البرز نیز این مراکز فعال هستند و هدیه ی ما به مردم استان البرز ، تمدید مشاوره رایگان این مراکز برای یک هفته ی دیگر است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که امسال برنامه های هفته ازدواج را به یک جریان در کشور تبدیل کردیم، اظهار داشت: باید تلاش کنیم برنامه ها و جشن های اینچنینی در سطح شهر گسترش یابد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161400/کریمی--امسال-برنامه-های-هفته-ازدواج-را-به-یک-جریان-در-کشور-تبدیل-کردیم
بستن   چاپ