آریا جوان
Sea Fortress؛ نبرد در اقیانوس برای بقا
شنبه 26 مرداد 1398 - 13:35:33
آریا جوان - زومجی / در بازی Sea Fortress در اقیانوسی وسیع به مصاف بیگانگانی می‌رویم که زندگی را روی زمین غیرممکن کرده‌اند و مبارزات ناامیدکننده شروع شده است.
Sea Fortress همه آن‌ چیزی است که از داستان‌سرایی در پلتفرم موبایل انتظار دارید و سازندگان عملکرد خوبی در آن داشته‌اند. بیگانگان به کره زمین حمله کرده‌اند و سرزمینی را که شما در آن حضور دارید به‌صورت کامل در اقیانوس محو کرده‌اند. همین امر باعث شده است که نبردها به نیروهای دریایی خلاصه شود و شاهد سیستمی نوین باشیم. این سیستم تنها یک هدف دارد و آن‌هم رسیدن به مقام حکمرانی در اقیانوس‌های بزرگ و پهناور است.

شما باید در بازی Sea Fortress نیروهای بیگانگان را شکار کنید و بهترین عملکرد خود را نشان دهید. منابع در دست این بیگانگان فضایی قرار دارد و می‌توانید با تیم خود یک حمله همه جانبه را صورت دهید. وفاداری شما به تیم مدنظر است و باید در همین تیم به‌دنبال کسب رهبری باشید.

بازی Sea Fortress درکنار یک بخش داستانی، شامل یک بخش PvP هم است و ماهیت آن روی کلن‌های مختلف استوار شده است. در این بخش باید نیروهای دیگر را که در سرتاسر جهان حضور دارند نابود کنید و به‌عنوان آخرین تیم در پهنه وسیع اقیانوس حضور داشته باشید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 81 مگابایت
سبک: استراتژی
رده سنی: +6 سال

*لینک دانلود* برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161557/Sea-Fortress؛-نبرد-در-اقیانوس-برای-بقا
بستن   چاپ