آریا جوان
نحوه انتخاب لباس مجلسی گلدار برای فصول مختلف
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 09:59:25
آریا جوان -
نحوه انتخاب لباس مجلسی گلدار برای فصول مختلف 8
k ٢.٩
٢
ستاره / چیزی که در مورد لباس‌های گلدار جالب توجه است، تنوع و گوناگونی آن هاست. فرقی نمی‌کند برای یک مهمانی شام دوستانه آماده می‌شوید یا یک مهمانی رسمی مهم! قطعا یک لباس گلدار برای این موقعیت‌ها پیدا خواهید کرد که با توجه به فصل آن را هماهنگ کنید.
1. لباس مجلسی گلدار بهاری
وقتی به بهار فکر می‌کنیم ناخودآگاه رنگ‌های روشن و شاد به ذهنمان خطور می‌کند و این دقیقا با ماهیت لباس‌های گلدار جور در می‌آید. برای این منظور به سراغ لباس‌های گلدار با رنگ‌های پاستلی بروید تا با حال و هوای بهاری به خوبی منطبق باشد.
2. لباس مجلسی گلدار تابستانی
با گرم‌تر شدن هوا، رنگ‌ها را سر زنده‌تر و شارپ‌تر انتخاب کنید. اگر چه این به آن معنی نیست که سر تا پای خود را با رنگ‌های جیغ بپوشانید، ولی یک لباس گلدار بلند سفید یا زرد با گل‌های شارپ می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای این فصل باشد.
3. لباس مجلسی گلدار پاییزی
با کاهش دما و نزدیک شدن به فصل زیبای پاییز باید به سراغ جنس‌های ضخیم‌تر و لباس‌های پوشیده‌تر باشید. همچنین، تنالیته‌های رنگی شما محدودتر، اما همچنان جذاب هستند. نارنجی، خردلی، سبز تیره، زرشکی، مسی و برای ایجاد کنتراست لباس خود را با زمینه قهوه ای، سرمه‌ای و مشکی انتخاب کنید.
4. لباس مجلسی گلدار زمستانی
و در نهایت زمستان. پالت رنگی زمستان تا حدودی به پاییز نزدیک است. شاید شما دوست داشته باشید که قرمز، آبی و بنفش بیشتری را در این فصل انتخاب کنید. اما تفاوت اصلی پاییز و زمستان در نوع پوشش شما خلاصه می‌شود. در زمستان به لایه بندی لباس‌ها نیاز بیشتری خواهید داشت و خب اطمینان حاصل کنید که از شال گردن، دستکش و اکسسوری‌های گلدار دیگر نیز غافل نشده اید!

http://www.javanannews.ir/fa/News/161750/نحوه-انتخاب-لباس-مجلسی-گلدار-برای-فصول-مختلف
بستن   چاپ