آریا جوان
Stick War: Legacy؛ ارتش خود را برپا سازید
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 10:00:48
آریا جوان - آخرین خبر / Stick War: Legacy یک بازی استراتژیکی و متفاوت است که پس از موفقیت نسخه وب آن؛ به گوشی های موبایل راه پیدا کرده است.
استیکمن یا آدمک های سیاه رنگ ، تاکنون در بسیاری از بازی های ورزشی و رزمی شرکت داشته اند ، این بار شما را با یکی دیگر از اینگونه بازی ها آشنا خواهیم ساخت. در این بازی شما نقش کنترل و هدایت استیکمن را بر عهده دارید که در طی این جنگ ها شرکت انفرادی دارند. شما در یک منطقه جنگی قرار دارید که توسط دشمنان احاطه شده است و باید در برابر آنان از خود دفاع کنید یا حملات مرگبار انجام دهید. ارتش خود را بر پا سازید و با ایجاد واحدهای جنگی ، جمع آوری طلا و بسیاری دیگر از جنبه های نظامی ، کنترل کامل سرزمین را به دست خودتان بگیرید.

در دنیای این بازی که Inamorta نامیده شده است ، هر گروهی واحدهای خود را تشکیل داده و قصد حمله به سایر ملت ها را در سر می پروراند. شما نیز همانند دیگران ، در این بازی سرپرستی ملتی با نام Order را بر عهده گرفته و با تمام توانایی خود برای دفاع از مردمان و چیره شدن بر نیروهای دشمن ، می بایست راه حل های نظامی و استراتژیک را پیاده کنید. کنترل همه چیز در این بازی در دستان شماست!

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 به بالا
حجم: 103 مگابایت
سبک: استراتژی
رده سنی: +12 سال

*لینک دانلود*برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161761/Stick-War--Legacy؛-ارتش-خود-را-برپا-سازید
بستن   چاپ