آریا جوان
معرفی مرورگری قدرتمند برای وبگردی با گوشی
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 12:34:06
آریا جوان - آخرین خبر / Marathon Browser به عنوان یکی از مرورگرهای قدرتمند عرضه شده برای تلفن های هوشمند شناخته می شود. نسخه مخصوص کامپیوتر و ویندوز این مرورگر در گذشته عرضه شده بود و توانست محبوبیت بالایی نیز به دست بیاورد و با توجه به تجربه ای که سازندگان در طراحی مرورگر مخصوص کامپیوتر به دست آورده بودند، طراحی نسخه مخصوص موبایل نیز با کمترین میزان مشکلات ممکن انجام شد که در آن کاربران تجربه ای بی نظیر از وبگردی را به دست بیاورند.
مرورگر مکستون دارای سرعت بسیار بالایی در بارگذاری و نمایش صفحات وب می باشد. با استفاده از این مرورگر می توانید صفحات اینترنت را با سرعت بسیار بالایی بارگذاری نمایید. امنیت مثال زدنی و بسیار عالی مرورگر مکستون یکی دیگر از دلایلی می باشد که با استفاده از ان کاربران خیالشان از بابت وبگردی خود امن خواهد بود!

یکی از قابلیت های دیگری که در مرورگر Maxthon Browser – Fast وجود دارد، امکان حذف و عدم نمایش تبلیغات موجود در سایت ها می باشد. مرورگر مکستون به گونه ای طراحی شده است که قادر است تا تبلیغات آزاردهنده موجود در سایت ها را بلاک کند تا موجب اذیت شدن کاربران نشود. این قابلیت به ویژه برای سایت هایی که دارای تبلیغات بسیار زیادی هستند، بسیار مناسب خواهد بود.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.2 به بالا حجم: 29 مگابایت

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/161787/معرفی-مرورگری-قدرتمند-برای-وبگردی-با-گوشی
بستن   چاپ