آریا جوان
شاهین‌طبع: امیدواری زیادی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی داریم/حریفان روی ایران حساب باز می‌کنند
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 16:27:02
آریا جوان - سرمربی تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در حاشیه برگزاری آخرین اردوی تیم ملی قبل از اعزام به رقابت‌های جام جهانی درخصوص شرایط این تیم اظهار داشت: ما اردوی خوبی داشتیم و ملی‌پوشان 10 هفته در اردو بودند. در طول این مدت هم تمرینات خوبی را سپری کردیم و هم دیدارهای تدارکاتی خوب و قابل استفاده‌ای را پشت سرگذاشتیم که به واسطه آنها نقاط ضعف و قوت تیم ملی را پیدا کردیم.
وی افزود: قبل از آغاز جام جهانی دو بازی تدارکاتی خوب در قالب یک تورنمنت با تیم‌های مونته‌نگرو و لهستان داریم که کمک زیادی به ما می‌کند. از شرایط تیم و ملی‌پوشان راضی هستم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره شرایط برگزاری جام جهانی گفت: در گذشته شیوه ورود به جام جهانی و کسب سهمیه المپیک متفاوت بود قبلا برای رسیدن به المپیک حرف و حدیث زیادی بوجود می‌آمد اما وضعیتی که فدراسیون جهانی بوجود آورده باعث می‌شود که شایسته‌ترین تیم‌ها به جام جهانی و المپیک راه پیدا کنند و آنهایی که ساختار خوب و بازیکنان خوبی دارند به اهدافشان برسند.
شاهین‌طبع در خصوص حریفان ایران در جام جهانی گفت: به نظرم تیم ما تا این ساعت، تیم موفقی بوده است. در جام جهانی نیز روی ما حساب باز می‌کنند و سایر تیم‌ها ایران را جزو حریفان خوب می‌دانند. ما رقبای خود در مرحله گروهی جام جهانی را بررسی کرده‌ایم و همه تلاشمان این است که بازی خوبی انجام بدهیم و امیدواری زیادی نیز به صعود دارم. باید تمرکز زیادی روی بازی‌ها داشته باشیم و دقت نظر زیادی روی جزئیات کنیم.
وی درباره برخی انتقادات از تیم ملی پس از شکست مقابل یونان در دیدار تدارکاتی عنوان کرد: می‌خواهم همه را به صورت کلی ببینیم چون اگر انتقادی مطرح کنم در حق بیشتر رسانه‌ها ناحقی می‌شود.من احساس می‌کنم رسانه‌های واقعی همیشه پشت ما بوده‌اند و انتقادات درستی را مطرح کرده‌اند.جامعه بسکتبال نیز به خوبی تشخیص می‌دهد که چه رسانه‌هایی انتقادات درست را مطرح می‌کنند. ما نباید به خاطر یک سری مسائل جزئی و افراد خاص کل جامعه را دلسرد کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/162366/شاهین‌طبع--امیدواری-زیادی-برای-صعود-از-مرحله-گروهی-جام-جهانی-داریم-حریفان-روی-ایران-حساب-باز-می‌کنند
بستن   چاپ