آریا جوان
Zombie Castaways؛ به زامبی‌های عاشق پیشه کمک کنید
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 10:49:25
آریا جوان - آخرین خبر / زامبی ها در فیلم و بازی ها همیشه موجوداتی خون خوار بوده اند که باعث ترس و وحشت سایر مردم می شوند. اما امشب بازی موبایلی را به شما معرفی می کنیم که در آن با روی دیگر زامبی ها آشنا می شویم.
در این بازی شما با زامبی های بسیار دوست داشتنی برخلاف ماهیت واقعی زامبی ها در اکثر اثر های دیگر، اشنا خواهید شد و باید به یک زامبی عاشق پیشه، کمک کنید. این زامبی به دنبال ماده ای شفا بخش به نام زامبیوم می باشد که می تواند او را به یک انسان زنده و نرمال تبدیل کند.

در بازی زامبی های دورافتاده، شما وارد جهانی گسترده و وسیع از زامبی های و کاراکتر های مختلف و جذاب خواهید شد که حتما موجب خنده شما خواهند شد. گیم پلی بازی در جذایر عجیب و غریب و شگفت انگیزی اجرا می شود که شما به کشف و کاوش انها خواهید پرداخت. راه خود را به سوی حل راز مخفی زامبی ها نزدیک کنید در این بازی شما باید گیاهان و میوه های غیر معمول را بکارید و البته گل ها که برای ساخت زامبیوم استفاده می شود. در بازی شما شاهد زامبی های مختلف با قابلیت های مختلف از قبیل ماهی گیر، معدن چی، شکارچی، اشپز و … خواهید بود که به شما کمک خواهند کرد تا جزیره را به یک شهر زیبا تبدیل کنید. زامبی های رویای تبدیل شدن به یک انسان واقعی را در سر دارند، به انها کمک کنید!

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.2 به بالا
حجم: 99 مگابایت
سبک: شبیه سازی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

* لینک دانلود * برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/162946/Zombie-Castaways؛-به-زامبی‌های-عاشق-پیشه-کمک-کنید
بستن   چاپ