آریا جوان
اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان/ ثبت نام 95 هزار نفر
شنبه 9 دي 1396 - 1:37:32 PM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان گفت: قرعه کشی متقاضیان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهی ان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فقیهی گفت: قرعه کشی متقاضیان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهی ان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهی ان «لبیک» اعلام شد.
وی گفت: دانشگاهی انی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کرده اند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه‌کشی باخبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهی ان از 25 آذرماه در سایت لبیک آغاز و تا 7 دی ماه ادامه داشت و در این مدت بیش از 95 هزار نفر از دانشگاهی ان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند.
فقیهی گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهی ان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی افزود: زائرین اصلی و ذخیره باید بعد از مشاهده نتایج، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام و مدارک خواسته شده را آماده کرده و به شوراهای استانی خود تحویل دهند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان گفت: در هجدهمین دوره از عتبات دانشگاهی ان که از 1 بهمن آغاز خواهد شد، 17 هزار نفر از دانشگاهی ان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/16332/اعلام-نتایج-قرعه-کشی-عتبات-دانشگاهیان--ثبت-نام-95-هزار-نفر
بستن   چاپ