آریا جوان
مراسم تکریم مدیرکل و معارفه «سرپرست دفتر طرح و برنامه»
فرامرزیان: رویکرد ما تامین مناصب مدیریتی وزارت ورزش و جوانان از ظرفیت داخلی است
دوشنبه 18 دي 1396 - 1:40:12 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد؛ این وزارتخانه با تعامل و همراهی مجموعه همکاران بتواند تمام ظرفیت های مدیریتی را با پتانسیل داخلی تامین کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ "ژاله فرامرزیان" در مراسم تکریم سید محمد فیاض مدیرکل سابق دفتر طرح و برنامه و معارفه مریم ملارمضانی سرپرست جدید این دفتر که پیش از ظهر امروز برگزار شد با تقدیر از خدمات ارزنده محمد فیاض، اقدامات وی را به منظور ساماندهی وضعیت منابع وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار داد و برای سید محمد فیاض به عنوان شهردار جدید منطقه 18 تهران آرزوی موفقیت کرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از مریم ملارمضانی به عنوان یکی از مدیران پرکار، فعال و خوشبین وزارت ورزش و جوانان نام برد و رویکرد مثبت وی به کار را زمینه اقدامات مثبت در دفتر طرح و برنامه دانست.
ژاله فرامرزیان دفتر طرح و برنامه را قلب تپنده هر دستگاه عنوان کرد و با تاکید بر هزینه کرد منابع بر اساس برنامه، اظهار داشت: اقدامات برنامه محور دفتر طرح و برنامه می تواند اهداف و وظایف وزارتخانه را محقق سازد و شرایط سازه ای وزارت متبوع را تقویت کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان ؛ ظرفیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان را خوب ارزیابی و توصیف کرد و همکاری و تعامل همه جانبه کارکنان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امیدوارم در تعامل و هم افزایی و همکاری که در بین کارکنان دفتر طرح و برنامه و دیگر دفاتر، واحدها و مدیریت ها بوجود می آید، بتوانیم ظرفیت های مدیریتی وزارتخانه را با پتانسیل داخلی تامین کنیم .
فرامرزیان ادامه داد: با توجه به این رویکردی که وجود دارد، در مسیری قرار داریم تا در آینده، مجموعه مدیران وزارت ورزش و جوانان از درون همین وزارتخانه باشند.
وی در پایان تاکید کرد: دفتر طرح و برنامه، راهبر برنامه های واحدهای عملیاتی است به همین دلیل باید با رویکردی مبتنی بر برنامه، عملیاتی را پیش بینی کنند که منابع به هدر نرود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/16781/فرامرزیان--رویکرد-ما-تامین-مناصب-مدیریتی-وزارت--ورزش--و--جوانان--از-ظرفیت-داخلی-است
بستن   چاپ