آریا جوان
دکتر نوروزی: اساسی ترین حقوق شهروندان تکریم آن ها است/ کمیته ملی المپیک رئیسی با روابط بالای داخلی می طلبد
سه شنبه 19 دي 1396 - 9:52:26 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تکریم ارباب رجوع در این فدراسیون را یکی از اصول اساسی این مجموعه عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای حقوق شهروندی در تلاشیم تا نیاز اولیه شهروندان و به خصوص جامعه ورزش یعنی تکریم آن ها را سرلوحه قرار دهیم.

غلامرضا نوروزی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حقوق شهروندی را نیاز و ضرورت زندگی افراد دانست و افزود: مهم ترین این نیازها تکریم شهروندان است که ما در فدراسیون نیز مبنا را بر همین اصل قرار داده ایم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به این نکته که تاکید ما عدم دچار شدن شهروندان به بروکراسی اداری و منتظر نگذاشتن شهروندان پشت درهای بسته است، اظهار داشت: در وهله اول احترام به مراجعین به خصوص ورزش کاران در دستور کار ما است؛ چرا که بیشتر آن ها آسیب دیده هستند و نباید به غیر از درد جسمانی، رنج دیگری را متحمل شوند.
وی یکی دیگر از اقدامات فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای اجرای حقوق شهروندی را به روز رسانی پرداخت های درمان عنوان و خاطرنشان کرد: این رویه در تهران به روز رسانی شده است و در شهرستان ها بیشتر از یک هفته طول نمی کشد.
نوروزی با ابراز خرسندی از بروز رسانی مراحل درمان ورزش کاران و مراجعین، گفت: هماهنگی برای جراحی و توانبخشی که پیش از این با نوبت های طولانی همراه بود اکنون تغییر کرده و ورزش کار خود زمان جراحی را با مشاوره تیم پزشکی مشخص می کند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک نیز به نکاتی اشاره کرد.
وی با تاکید به این نکته که منتخب این کمیته باید توانمندی بالایی از لحاظ اجرایی داشته باشد، اظهار داشت: روابط خوب با نهادهای داخلی و بدنه دولت می تواند کمیته ملی المپیک را در پیشبرد اهدافش یاری کند.
نوروزی ادامه داد: درجه علمی این شخص نیز اهمیت دارد چرا که با سواد خود می تواند وجهه کمیته را بالا ببرد؛ همچنین باید از مدیریت مالی خوبی برخوردار باشد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همسو بودن کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش و جوانان را یکی دیگر از ویژگی های فرد منتخب دانست و گفت: این هم افزایی به طور حتم پیشرفت و ارتقاء ورزش کشور در میادین داخلی و خارجی را در پی دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/16815/دکتر-نوروزی--اساسی-ترین-حقوق-شهروندان-تکریم-آن-ها-است--کمیته-ملی-المپیک-رئیسی-با-روابط-بالای-داخلی-می-طلبد
بستن   چاپ