آریا جوان
تندگویان: کارآفرینی جوانان در کشور سیاست و جناح نمی شناسد/ از همه طرح های کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان استقبال شده است
چهارشنبه 20 دي 1396 - 2:08:53 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان توانمندسازی سمن ها را مورد تاکید قرار داد و گفت:  کلیه طرح های کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدمهدی تندگویان در دیدار با نمایندگان سمن های جوانان استان های اردبیل و چهارمحال و بختیاری از پرداخت وام به تشکل‌های مردم نهاد خبر داد و گفت: این وام 10 تا 100 میلیون تومانی به طرح های کارآفرینی سمن‌ها پرداخت می‌شود.
معاون ساماندهی امور جوانان با بیان این که اکثر دغدغه های جوانان در قالب تفاهم نامه وزارت با دیگر نهادها تقسیم کار شده است، افزود: یکی از مهم ترین این دغدعه ها تبدیل شدن سازمان های مردم نهاد به نهادی مدنی با پایگاه مشخص است تا بتوان از طریق آن با دولت وارد مذاکره شد.
تندگویان اضافه کرد: توانمندسازی سمن ها و جوانان جزء دغدغه های اصلی ما است که در این خصوص بسیاری از برنامه ها را به سمت تفاهم نامه با نهادهای دیگر می بریم. به اعتقاد ما در حال حاضر کارآفرینی در کشور سیاست و جناح نمیشناسد و همه وارد عمل شده اند .
وی با بیان این که از همه طرح های کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان استقبال شده است، گفت: در همین ارتباط تا آخر دی ماه نیز بین دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تفاهم نامه ای امضا خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/16881/تندگویان- کارآفرینی--جوانان--در-کشور-سیاست-و-جناح-نمی-شناسد--از-همه-طرح-های-کارآفرینی-وزارت-ورزش-و--جوانان--استقبال-شده-است
بستن   چاپ