آریا جوان
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها مطرح کرد
تماس های برخی افراد از طرف وزیر ورزش با هیات ها برای حمایت از یک نامزد خاص را تکذیب می کنم
چهارشنبه 20 دي 1396 - 3:36:36 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: تماس های برخی افراد از طرف وزیر ورزش و جوانان با هیات ها برای حمایت از یک نامزد خاص را تکذیب می کنم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان درباره تماس هایی که برخی افراد با روسای هیات های استانی می گیرند و به نمایندگی از وزیر می خواهند که به نامزدی خاص رای بدهند ،گفت : متاسفانه این موضوع را هم به ما اطلاع داده اند. همان طور که بارها وزارت ورزش و جوانان وشخص وزیر و معاونین وی تاکید داشته اند که وزارت در هیچ یک از انتخابات فدراسیون ها سمت و سویی نسبت به کاندیدایی ندارد و نخواهد داشت، باز هم بنده به عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها این نقل قول ها را قویا تکذیب می کنم.
اسبقیان با بیان این که تاکید دکتر سلطانی فربه رأی مجامع انتخاباتی به عنوان فصل الخطاب است، افزود: در انتخابات فدراسیون بسکتبال نیز همانند گذشته تابع تصمیمی هستیم که مجمع در روز شنبه می گیرد و بی شک از منتخب آن حمایت خواهیم کرد.
وی افزود : از همه روسای هیات ها ، پیشکسوتان و بزرگان این رشته می خواهم که در کنار هم برای موفقیت این رشته پر طرفدار تلاش کنند و اجازه ندهند ارامش فضای انتخابات با سود جویی برخی بر هم بخورد.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی خاطرنشان کرد: با توجه به این که بازی های جاکارتا را پیش رو داریم، ستاد این بازی ها و همچنین ستاد المپیک 2020 در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و بنابر این از الزامات ما است که در کنار منتخبین مجامع باشیم و برای اهدافی که در راستای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران درآن سوی مرزها در نظر گرفته شده، تلاش مضاعف داشته باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/16888/تماس-های-برخی-افراد-از-طرف-وزیر-ورزش-با-هیات-ها-برای-حمایت-از--یک-نامزد-خاص-را-تکذیب-می-کنم
بستن   چاپ