آریا جوان
دکترسلطانی فر: امیدوارم با تمهیدات صورت گرفته شاهد گسترش کشتی پهلوانی باشیم/خطر تعلیق فدراسیون تیراندازی را تهدید نمی‌کند
جمعه 22 دي 1396 - 12:57:16 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان درباره باطل شدن انتخابات تیراندازی با حکم دیوان عدالت اداری و نامه کمیته ملی المپیک به فدراسیون جهانی و اینکه آیا این موضوع خطر تعلیق را به دنبال دارد؟ گفت: هیچ‌کار غیر قانونی صورت نگرفته که بخواهیم تعلیق شویم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی‌فر امشب در حاشیه مسابقات کشتی پهلوانی در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که ملاحظه کردید مسابقه با شور و شعف خاصی در حال برگزاری است، 131 کشتی‌گیر از 80 زورخانه و 8 استان برتر حضور دارند که در 6 وزن کشتی می‌گیرند. جمعیتی که می‌بینید حکایت از این دارد مردم واقعاً علاقه‌مند هستند و این ریشه در فرهنگ و هویت ملی و مذهبی ما دارد. امیدوارم با تمهیدات صورت‌گرفته شاهد گسترش این رشته باشیم تا قهرمانان روحیه پهلوانی هم بگیرند تا موجب سالم‌سازی فضای ورزش ی باشد.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر در ترویج فرهنگ پهلوانی موفق بودیم، اظهارداشت: فضا و مکان‌های سالم‌تری در این رشته داریم اگرچه در همه رشته‌ها تلاش می‌شود که فضای خوبی حاکم شود، شور، شعف و تیپ افراد و جوان‌هایی که برای تماشا آمده‌اند یا در این رشته ورزش کار هستند کسانی هستند که در جهت حفظ اخلاق و ارزش‌های اخلاقی تلاش می‌کنند تا اسوه باشند.
وزیر ورزش و جوانان درباره باطل شدن انتخابات تیراندازی با حکم دیوان عدالت اداری و همینطور نامه کمیته ملی المپیک به فدراسیون جهانی در پاسخ به این سوال که این موضوع خطر تعلیق را به دنبال ندارد؟ تصریح کرد: هیچ‌کار غیر قانونی صورت نگرفته که بخواهیم تعلیق شویم.
سلطانی‌فر همچنین در خصوص بلاتکلیفی فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: مسائل منطبق بر قوانین داخلی و فدراسیون جهانی دنبال می‌شود تا حل شود.
وی در ادامه صحبت‌هایش درباره انتخابات کمیته اعلام کرد که این موضوع را از مسئولان کمیته بپرسید.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص تعلیق کشتی پرسید، گفت: فعلاً هیچ بحثی در این مورد نداریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/16959/دکترسلطانی-فر--امیدوارم-با-تمهیدات-صورت-گرفته-شاهد-گسترش-کشتی-پهلوانی-باشیم-خطر-تعلیق-فدراسیون-تیراندازی-را-تهدید-نمی‌کند
بستن   چاپ