آریا جوان
آنگاه که بخت برگردد:
معاون سابق احمدي نژاد:به جان احمدي نژاد مي افتم
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 1:46:14 PM
روح الله احمدزاده کرماني در جمع اصحاب رسانه کهگيلويه و بويراحمد  سخناني خواندني گفته است که ذکر مي شود.

*    اگر روزي به اين جمع بندي برسم که احمدي‌نژاد در برابر ولايت است قطعا به جانش مي‌افتم. من هم اکنون تنها به جان حلقه انحرافي افتاده‌ام، گفت: هنوز هم شروع نکرده‌ام و حرف‌هاي کلي مي‌زنم اما اگر لازم شد از اين جريان رمزگشايي مي‌کنم    اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي‌نژاد اگر مي‌خواهد دولت درست کند نيکزاد، الهام، صالحي، ثمره هاشمي، سعيد جليلي را معرفي کند.

*   اگر امروز احمدي نژاد اين ها را معرفي کند از امروز تمام ظرفيتم را پاي احمدي‌ژاد مي‌گذارم اما 100درصد در مقابل دولتي که جريان انحرافي مي‌خواهد رييس و وزير آن شود، مي‌ايستم.

*    به لنکراني هم انتقادات جدي دارم، اگر حرف نمي‌زنم به خاطر اين است که نمي‌خواهم با 10 نفر درگير شوم.

*    دوستان جبهه پايداري يادشان نرود که زماني که من در استان فارس بودم و حرف‌هايي زدم، حمايت نکردند و يک جوان حزب اللهي را در ماجراي عدالت خواهي تنها گذاشتند.

 *      وي همچنين در خصوص آينده احمدي‌نژاد گفت: احمدي‌نژاد انسان آرامي است و پس از رياست جمهوري به دانشگاه مي‌رود و تا سال 96 در دانشگاه تدريس مي‌کند.

 *   عارف از سوي اصلاح‌طلبان منطقي و ولايتي از سوي اصولگرايان معرفي خواهد شد و محسن رضايي از طيف مستقل‌ها خواهد آمد.

*    دولت هم انشاءالله گزينه‌اي سالم و حزب اللهي معرفي مي‌کند و جبهه پايداري هم به سيستم اصولگرايي مي‌پيوندد و قاليباف را هم مجاب مي‌کنند که نيايد.

روح الله احمدزاده در دولت احمدي نژاد معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و استاندار فارس بود.



http://www.javanannews.ir/fa/News/174/معاون-سابق-احمدي-نژاد-به-جان-احمدي-نژاد-مي-افتم
بستن   چاپ