آریا جوان
پاسخ ربیعی به سوالاتی درباره سهمیه‌بندی بنزین، وضعیت زائران ایرانی در حادثه کربلا، نشست سران قوا و ...
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 12:49:07
آریا جوان - سخنگوی دولت گفت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود و بررسی اوضاع اقتصادی کشور و برنامه های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محورهای مهم این نشست بوده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، علی ربیعی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیات دولت و در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام عزاردای سالار شهیدان، اظهار داشت: هیچ نسلی بدون قهرمان ذهنی زندگی نکرده و خوشبختانه رفتار و عملکرد حسین (ع) همواره الگوی ما در ابعاد مختلف چه در سیاست خارجی و چه در رفتار با مردم بوده است.
وی در خصوص حادثه رخ داده در کربلا در روز عاشورا گفت: هیچ ایرانی در این حادثه فوت نکرده است و حال ایرانی هایی که زخمی شده اند هم خوب است.
ربیعی افزود: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود و بررسی اوضاع اقتصادی کشور و برنامه های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محورهای مهم این نشست بوده است.
سخنگوی دولت بیان کرد: از دیگر محورهای نشست اخیر، بررسی در خصوص مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همچنین تاکید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.
ربیعی درباره کارت سوخت‌ها و سرنوشت آن و اینکه سهمیه‌بندی بنزین اعمال‌می‌شود یا نه گفت: اتفاقا همین الان با مهندس زنگنه صحبت می‌کردم، گام بعدی کاهش زدن بنزین و استفاده از بنزین بدون کارت است.
وی افزود: اینکه چرا یکباره انجام ندادیم؟ چون کارت‌ها از پست‌ها ارسال نشده بود و هم اینکه اعلام به یک باره ‌باعث هجوم مردم به پمپ بنزین‌ها می‌شد، لذا الان 30 لیتر است اما در گام بعدی 15 لیتر خواهد شد و به مرور به صورت جدی‌کارت‌ها عملیاتی می‌شود و سیاست اقای زنگنه سیاست درستی است.
ادامه دارد ..
27219

http://www.javanannews.ir/fa/News/175893/پاسخ-ربیعی-به-سوالاتی-درباره-سهمیه‌بندی-بنزین،-وضعیت-زائران-ایرانی-در-حادثه-کربلا،-نشست-سران-قوا-و-
بستن   چاپ