آریا جوان
6 اشتباهي که در مورد ابرو ها مرتکب مي شويد!
دوشنبه 4 اسفند 1393 - 12:03:53 PM
بيتوته

ابرو ، يک نقش مهم را در زيبايي چشم ها ايفا مي کند ، بنابراين بسياري از خانم ها اهميت زيادي به ابروهاي خود مي دهند اما متاسفانه گاهي اوقات اشتباهاتي را در مورد ابروهاي خود مرتکب مي شوند که حتي باعث آسيب رساندن به ابروها مي شود.

-برخي از افراد موهاي زير ابروهاي خود را وکس مي کنند اين روش باعث آسيب رساندن به ريشه ي ابروها مي شود ، بهترين روش استفاده از نخ و تيغ ( روش هاي سنتي ) مي باشد.


-تميز کردن زير ابروها به طور روزانه اشتباه است و فقط بايد هغته اي يکبار زير ابروها تميز شود تا ريشه ي ابروها آسيب نبيند.


-اگر موهاي سرتان تيره رنگ مي باشد نيازي نيست ابروهايتان را مرتب رنگ کنيد و آسيب رسانيد ، فقط زماني نياز به رنگ کردن ابروها داريد که موهايتان روشن باشد.


-ابروهايتان را به شکلي برداريد که به صورتتان مي آيد نه به شکلي که مد روز باشد و ممکن است که اصلا روي صورت شما آن مدل جلوه ي نداشته باشد.


-مداد ابرويي که استفاده مي کنيد را هر چند وقت يکبار جايگزين سايه و ديگر محصولات ابرو کنيد و هميشه از يک محصول تکراري استفاده نکنيد.


-براي اين که ابروها حالت طبيعي داشته باشند نبايد از ابتدا تا انتهاي ابروها را يکدست مداد کشيد بايد از وسط ابرو تا انتهاي ابرو را مداد کشيد و ابتدا تا وسط ابروها را کم رنگ تر با پودر يا سايه ي ابرو پر کنيد در اين حالت ابروها طبيعي تر مي باشند.


http://www.javanannews.ir/fa/News/1778/6-اشتباهي-که-در-مورد-ابرو-ها-مرتکب-مي-شويد!
بستن   چاپ