آریا جوان
نگاهی به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های هفته دوم شهریور
شنبه 23 شهريور 1398 - 22:36:05
آریا جوان - آخرین خبر / در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن ها و بازی هایی که طی یک هفته گذشته (شنبه تا چهارشنبه) در کاشی بازار اپ منتشر و با استقبال شما کاربران عزیز همراه شده است را معرفی کنیم تا با محبوب‌ترین‌های هفته قبل آشنا شوید.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود هر کدام از موارد زیر؛ روی تیتر مربوطه کلیک کنید.
ایرانی‌ها به دنبال شبکه اجتماعی جدید


یکی از پربازدیدترین اپ های هفته گذشته که به شما کاربران عزیز آخرین خبر معرفی کردیم TikTok بود که در واقع رقیبی برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام حساب می شود. TikTok اپلیکیشنی است که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاهی از خود در حال آشپزی یا انجام کارهای روزمره ضبط کنند و در ادامه با افزودن موسیقی یا افزایش یا کاهش سرعت ویدیو و یا افزودن فیلتر به آن، ویدیو خود را به اشتراک بگذارند. مانند اینستاگرام کاربران در این پلتفرم نیز می‌توانند برای ویدیوها کامنت بگذارند آن‌ها را لایک یا اکانت دیگر کاربران را دنبال کنند. علاوه بر این، این ویدیوها را می‌توان در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام نیز به اشتراک گذاشت.
بازی محبوب اکشن LoneWolf


LoneWolf یکی از برترین تجربه‌های اکشن روی تلفن‌های هوشمند است و روایت‌گر گروهکی خلافکار با نام اسمبلی است که تصمیم می‌گیرند برای حذف دشمنانشان، یک تک‌تیر انداز استخدام کنند. عجیب‌ترین چیز درخصوص LoneWolf این است که او در قبال ماموریت‌ها یا انسان‌هایی که می‌کشد، چیزی از اسمبلی درخواست نمی‌کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/178311/نگاهی-به-محبوب‌ترین-اپلیکیشن‌ها-و-بازی‌های-هفته-دوم-شهریور
بستن   چاپ