آریا جوان
تجربه نبردهای هوایی جذاب با Missiles
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 13:30:07
آریا جوان - زومجی / بازی‌های زیادی در سبک نبردهای هوایی برای آیفون و اندروید ساخته شده که اکثر آن‌ها سعی کرده‌اند با گرافیک و جزئیات بالا، تجربه‌ای فراگیر و حتی نزدیک نمونه‌های کنسولی ارائه دهند که تا حدودی در کار خود نیز موفق بوده‌اند. اما امروز قصد داریم یک بازی موبایل معرفی کنیم که در نهایت سادگی، چنان هیجان‌انگیز و البته چالش‌برانگیز است که بازی‌های دیگر این سبک را کنار خواهید گذاشت و به دنبال کسب رکورد در Missiles خواهید رفت.
در بازی موبایل Missiles فقط یک هدف را دنبال می‌کنید: فرار کردن از موشک‌ها. شاید تصور کنید نبود امکان شلیک موشک یا نبردهای شامل چند جنگنده بازی را به یک اثر حوصله‌سربر تبدیل می‌کند، اما هنر سازندگان همینجاست که تنها با گنجاندن یک المان در بازی، آن را تبدیل به یکی از بهترین‌ بازی‌های موبایل این سبک کرده‌اند.

در این بازی شما کنترل یک هواپیما در مرکز صفحه را برعهده دارید و باید تا جایی که می‌توانید از انواع موشک‌ها دوری کنید. سرعت موشک‌ها همیشه بیشتر از سرعت هواپیمای شماست و بنابراین باید از راه‌های خلاقانه‌ای جلوی برخورد آن‌ها را با هواپیما خود بگیرید. با حرکات مارپیچ در آسمان می‌توانید این موشک‌های هدف‌دار را گیج کنید یا در صحنه‌ای حماسی به یکدیگر برخورد کنند یا آنقدر دنبالتان کنند که در نهایت بیخیال شوند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 44 مگابایت
سبک: امتیازی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

* لینک دانلود * برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/179152/تجربه-نبردهای-هوایی-جذاب-با-Missiles
بستن   چاپ