آریا جوان
معرفی بهترین جایگزین برای اپ آلوده CamScanner
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 16:25:36
آریا جوان - آخرین خبر / هفته گذشته کارشناسان کسپرسکی اعلام کردند طی جدیدترین پژوهش های خود متوجه آلوده بودن CamScanner به بدافزاری خطرناک شده اند. از همین روی این اپ کاربردی با بیش از 100 میلیون نصب از روی گوگل پلی و کافه بازار حذف شدند و از کاربران این اپلیکیشن خواسته شد فورا آن را از روی گوشی خود پاک کنند.
گرچه با انتشار نسخه جدید توسط مسئولان CamScanner این اپ دوباره به گوگل پلی بازگشته است اما اگر نمی خواهید دوباره سراغ آن بروید به شما یک اپ جایگزین معرفی می کنیم.
Office Lens به شما کمک می کند تا به راحتی مدارک خود را با گوشی تان اسکن کنید. با Office Lens تنها کافی است عکس بگیرید! سپس اپلیکیشن نمونه اسکن‌شده عکس را به شما نشان می‌دهد؛ یعنی عکس‌هایی را که از روی سطوح معمولا سفید، مثل وایت‌برد یا اسناد، می‌گیرید برایتان به‌شکل فایل اسکن‌شده درمی‌آورد و قسمت‌های مهمش را شناسایی می‌کند. پس از اسکن عکس‌ها می توانید آنها را در فایل‌های PDF ،Word یا حتی Power Point قرار دهید.

در Office Lens حتی اگر برنامه به‌طور خودکار متن شما را به‌درستی تشخیص ندهد، این اپلیکیشن قبل از ذخیره نهایی به شما امکان ویرایش عکس را می‌دهد و می‌توانید بخش‌های اضافه را که به‌اشتباه تشخیص داده شده از عکستان حذف کنید یا بخش‌هایی را که برنامه به‌اشتباه نادیده گرفته به تصویرتان اضافه کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/179275/معرفی-بهترین-جایگزین-برای-اپ-آلوده-CamScanner
بستن   چاپ