آریا جوان
ثبت خبر
تندگویان: ما در ابتدای یک راه طولانی قرار داریم
شنبه 23 دي 1396 - 9:24:26 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - محمد مهدی تندگویان در اختتامیه ششمین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور گفت: کار گروه طرح های جوانان تشکیل می شود و همچنین برنامه کلی سیاست گذاری جوانان در بخش معاونین نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، تندگویان در اختتامیه ششمین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور افزود: در ستاد ساماندهی6 کمیته تشکیل خواهد شد که شیوه و عملکردشان مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهد گرفت.
تندگویان اظهار داشت: ما در ابتدای یک راه طولانی قرار داریم و بایدصبور باشیم و به شما قول می دهم سال آینده اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.
وی افزود: باید معاونان با مدیران کل تعامل داشته باشند و هیچگونه کوتاهی در وظیفه های خود نداشته باشند.
معاون امور ساماندهی جوانان از تشکیل یک مجمع ملی و به رسمیت شناختن آن خبر داد و گفت: نهاد های غیر دولتی که با دولت همکاری می کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند همچنین با ستاد نیرو های مسلح به توافقاتی رسیدیم که به زودی اعلام می شود.
تندگویان از نظارت بیشتر وزارت ورزش و جوانان بر عملکرد مدیران امور جوانان خبر داد و گفت:31 بازرس به استانها ارسال می کنیم تا عملکرد مدیران را هرچه دقیق تر زیر نظر داشته باشند.
گفتنی است در پایان مراسم اختتامیه از تمبر ششمین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور در یزد توسط محمد مهدی تندگویان معاون امور ساماندهی جوانان رو نمایی شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/17940/تندگویان---ما-در-ابتدای-یک-راه-طولانی-قرار-داریم
بستن   چاپ