آریا جوان
در آئین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان
احمدی: رفت وآمد ها در حوزه های مدیریتی امری بدیهی است
شنبه 23 دي 1396 - 12:54:34 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وازرت ورزش و جوانان با بیان اینکه جابه‌جایی مدیران دلیل بر بی‌کفایتی آن ها نیست تصریح کرد: در حوزه‌های مدیریتی این‌گونه رفت‌وآمدها یک‌ امر بدیهی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، سید عبدالحمید احمدی در آئین تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: از زحمات خالصانه علی جوان تشکر و قدردانی می‌کنم .
وی با بیان اینکه جابه‌جایی مدیران دلیل بر بی‌کفایتی مدیران نیست، تصریح کرد: در حوزه‌های مدیریتی این‌گونه رفت‌وآمدها یک‌ امر بدیهی است .
وی با تاکید براینکه خدمت صادقانه و عاشقانه یک اصل مهم مدیریتی است و همه مدیرانی که عشق به خدمت دارند به حتم این اصل را سرلوحه کارشان قرار داده اند، اظهار کرد: کسانیکه که مسئولیت قبول می کنند همه داشته ها، دانش، تجربه، اندوخته و اعتبار خود را برای خدمت صادقانه و مخلصانه بکار می گیرند و این بسیار حائز اهمیت است .
احمدی افزود: تمام کسانی که خالصانه در مسئولیت ها تلاش کرده و متحمل زحمت می شوند در واقع با خداوند منان معامله می کنند و به حتم اجر این افراد در نزد خداوند محفوظ خواهد بود .
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وازرت ورزش و جوانان با اشاره به حوزه ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزش و جوانان در کل با تمام دستگاه ها و نهادها سروکار دارد و در حقیقت حوزه ای تعاملی است و به قطع و یقین کارها در این حوزه مهم و تاثیرگذار، بدون همکاری، همفکری و تعامل دستگاه ها به خوبی پیش نخواهد رفت .
احمدی افزود: حوزه ورزش با سلامت مردم و جامعه سر و کار دارد و مردم اصلی ترین مخاطب ما هستند و باید گستره خدمت رسانی به آنان را در سطوح مختلف بیشتر کرده و با همکاری، هم افزایی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها، زمینه و شرایط لازم را برای توسعه ورزش همگانی بیش از پیش فراهم کنیم .
وی با تاکید براینکه نیازمند جامعه ای شاد و سالم هستیم و باید ورزش را به عنوان یک عنصر سلامت بخش، توسعه داد اظهار کرد: باید بگونه ای برنامه ریزی صورت گیرد تا تمام مردم تحت پوشش ورزش قرار گیرند و از این طریق بتوان به نشاط و سلامت مردم و جامعه کمک کرد چراکه آمار بیماری ها در وضعیت خوبی نیست .
احمدی با اشاره به اینکه نباید از توسعه ورزش همگانی غافل شد افزود: ورزش قهرمانی نیز موجب همبستگی ها می شود و با کسب موفقیت ها در میادین برون مرزی، می توان پرچم ایران را به اهتزاز درآورد و نام ایران و ایرانی را پرآوازه تر کرد .
وی تاکید کرد: در حوزه جوانان نیز باید به مسئولیت ها بر اساس نیازها و اولویت ها عمل کرد و انتظارات در این حوزه بسیار وسیع و گسترده است و باید شرایط اجتماعی را برای حضور جوانان مهیا کرد و در قبال آنان پاسخگو بود .
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان به تعداد سمن‌های فعال در کشور اشاره کرد و افزود: 2هزار تشکل‌ مردم‌نهاد در کشور فعالیت می‌کنند و باور ما این است که می‌توانیم از ظرفیت‌های سمن‌ها در راستای موفقیت ورزش استفاده کنیم .
احمدی در پایان با ابراز خرسندی از انتخاب علی خلیلی به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش استان زنجان گفت: او بیش از 25 سال سابقه مدیریتی در بخش‌های مختلف وزارت ورزش و نیز سابقه مدیرکلی در استان آذربایجان غربی را دارد و کاملاً با وظایف خود آشنا است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/17966/احمدی--رفت-وآمد-ها-در-حوزه-های-مدیریتی-امری-بدیهی-است
بستن   چاپ