آریا جوان
داورزنی در مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال تاکید کرد؛
لازمه موفقیت بسکتبال علاوه بر داشتن برنامه استراتژیک، برنامه اقتصادی برای تأمین منابع مالی است
شنبه 23 دي 1396 - 1:31:01 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت: این فدراسیون برای موفقیت، علاوه بر برنامه های استراتژیک باید از برنامه اقتصادی برای تأمین منابع مالی نیز برخوردار باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی انتظار جامعه ورزش از رشته دانشگاهی که سابقه قهرمانی آسیا دارد و المپیک را هم تجربه کرده و از برند معتبر در ورزش کشور برخوردار می باشد را حضور قدرتمندانه در رویدادهای پیش رو و همچنین روزهای بهتر و موفق تر از قبل دانست .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وفاق و انسجام ملی را برای موفقیت این رشته مهم تلقی کرد و اظهار داشت: رییس جدید فدراسیون باید فضای مناسبی را برای بهره مندی از ظرفیت های کل جامعه بسکتبال جهت توسعه و پیشرفت بوجود آورد .
داورزنی پتانسیل بسکتبال را همچون والیبال بالا دانست و تاکید کرد: آنچه مسلم است بسکتبال هم می تواند همچون والیبال موفقیت های خوبی را در عرصه آسیایی و جهانی بدست آورد منتها باید از ظرفیت های بالای این رشته به نحو مطلوبی بهره برد.
داورزنی قرار گرفتن بسکتبال ایران در بین ١٠ تیم برتر دنیا و اقتدار در قاره کهن را خواستار شد و برای تحقق آن، بهره گیری از ظرفیت های این رشته را مورد توجه قرار داد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت های دانشگاهی، مربیان، هیات های استانی و باشگاهی بسکتبال به تشکیل اتاق فکر به منظور استفاده از همه تفکرات موجود برای پیشرفت بسکتبال تاکید کرد.
داورزنی گفت : لازمه موفقیت بسکتبال علاوه بر برخورداری از برنامه استراژیک که دکترطباطبابی آن را به مجمع ارایه داد ، داشتن برنامه اقتصادی به منظور جذب منابع مالی است چرا که بودجه وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک برای توسعه و پیشرفت این رشته کافی نیست .

http://www.javanannews.ir/fa/News/17970/لازمه-موفقیت--بسکتبال--علاوه-بر-داشتن-برنامه-استراتژیک،-برنامه-اقتصادی-برای-تأمین-منابع-مالی-است
بستن   چاپ