آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
زمین چمن مدرن پارس آباد درهفته تربیت بدنی افتتاح می شود
سه شنبه 26 شهريور 1398 - 17:35:49
آریا جوان - به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، بازسازی کامل زمین چمن مدرن استادیوم شهید کلانتری تکمیل شده و طی هفته تربیت بدنی افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، بهرام آقاخانی در جلسه دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضمن بررسی پروژه های ورزشی دردست اقدام استان گفت: یکی از پروژه های مهم اداره کل ، زمین چمن مدرن شهرستان پارس آباد است که باتوجه به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی طی هفته تربیت بدنی افتتاح می شود.
او با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان درحال اتمام است اضافه کرد : زمین چمن طبیعی استادیوم شهید کلانتری پارس آباد کاملا مدرن با زهکشی استاندارد، آبیاری تحت فشار اتوماتیک تکمیل و دراختیار ورزشکاران این شهرستان قرار می گیرد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد : متراژ کلی این پروژه 9 هزار متر مربع است که از این مقدار 7 هزار و 200 مترمربع وسعت زمین چمن استادیوم شهید کلانتری است . همچنین درکنار زمین چمن پیست دو ومیدانی استادیوم شهید کلانتری نیز بازسازی و در اختیار دو و میدانی کاران و ورزشکاران قرار خواهد گرفت .
او بیان کرد : آماده کردن زیر ساخت های ورزش استان با هدف توسعه ورزش دراولویت است که تلاش می کنیم با تخصیص اعتبار پروژه های ورزشی استان را تکمیل و به بهره برداری برسانیم . در جهت تحقق سلامت و پویایی جامعه نیاز است که زیر ساخت ها آماده شود و دراین راستا مصمم هستیم.


http://www.javanannews.ir/fa/News/179726/زمین-چمن-مدرن-پارس-آباد-درهفته-تربیت-بدنی-افتتاح--می-شود
بستن   چاپ