آریا جوان
راهکارهای فراموش کردن عشق از دست رفته و کسی که عاشقش بودید
سه شنبه 26 شهريور 1398 - 17:47:02
آریا جوان - راهکارهای فراموش کردن عشق از دست رفته و کسی که عاشقش بودید
٦١٧
٠
آرگا/ برای فراموش کردن عشق راه های زیادی وجود دارد که در این مطلب برای شما دوستان به اشتراک می گذاریم. برای راحت شدن از این ماجرا به چند نمونه اشاره می کنیم: به مسافرت بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، به خانواده تکیه کنید، یادگاری های قبل را دور کنید، خودتان را از غصه خالی کنید، از جسمتان مراقبت کنید و زمانی که آمادگی داشتید در جستجوی عشق جدیدی باشید.
عشق چیزی نیست که یکی دو روزه به وجود آید و اگر هم روزی به پایان برسد یکی دو روزه فراموش نخواهد شد که آسیب های روحی زیادی بر فرد متحمل می شود کسی که بعد از شکست روحی دچار بیماری روحی می شود باید تلاش در برخورد با راه کارهایی که نقش آن در زندگی دارد را کمرنگ تر کند و به زندگی جدید برگردد که ما در ادامه به راهکارهای فراموش کردن عشق از دست رفته و کسی که عاشقش بودید پرداخته ایم با ما همراه باشید.
روش های فراموش کردن عشق
هر آدم سالمی بعد از جدا شدن از کسی که عاشقش بوده حال بدی پیدا می کند و فرقی نمی کند که رابطه تان تا چه حدی پیش رفته است. مهم این است که الان که با این وضعیت دچار شده اید برای خارج شدن از فکرتان باید چه کاری را انجام دهید جز خودتان کسی دیگر نمی تواند کمکتان کند. هر روز روابط زیادی با شکست مواجه می شوند این به این معنا نیست که دیگر عشقی وجود نخواهد داشت و با گذشت زمان در رابطه با این موضوع می توانید در ذهن خود کمرنگ کنید. همه یادگاری های رابطه قبلی را از جلو چشم دور کنید شاید خیلی جالب به نظر نرسد ولی بسیار موثر برای موفقیت در این شکست است.
پذیرفتن ماجرا؛ باید اول از همه اتفاقی را که افتاده را بپذیرید و به موضوع هایی که شاید برگرده و شاید عوض شده باشد را کنار بگذارید و به هیچ عنوان دنبال خبر گیری از او نباشید اگر واقعا رابطه شما قطع شده بهتر است واقعیت را باور و به فکر کردن مسائل غیر واقعی نباشید.
از ذهن خود تطهیر کنید؛ در این مرحله باید زندگی مان را از وسایلی که ما را به یاد آن فرد می اندازد پاک کنیم. یادگاری ها را از جلو چشممان دور کنیم مانند شعری که می گوید: (از دل برود هر آن که از دیده برفت)
سر خود را مشغول کنید؛ هیچ چیزی به اندازه سر شلوغی او را از اندیشه شما دور نمی کند هر قدر هم بتوانید به چند موضوع فکر کنید نی توانید او را در اولویت های فکری بگذارید پس بهتر از خود را با یک پروژه کاری یا درسی جدی وقتتان را صرف کار های مهم بکنید.
وارد گروه های جمعی شوید؛ بودن در جمع و فکر نکردن به شخص خاص و خود را درگیر کار گروهی کردن با توجه به علایقتان دوستان جدید پیدا کنید و در گروه های ورزشی و هنری و گردشگری و … شرکت کنید که راه حل مناسبی برای فراموش کردن عشقتان است.
به زمان قبل از آشنایتتان برگردید؛ برای مدتی از وسایل و لوازم الکترونیکی و اینترنتی که که می توانید از او خبری بگیرید فاصله بگیرید خودتان را با پرورش گل و گیاه و تعمیرات وسایل سرگرم کنید.
آهنگ و موسیقی گوش دادن را فراموش نکنید: در این زمان بهترین راه برای فراموش کردن عشق گوش دادن به آهنگ های شاد و خوشحال کننده است که شاید برایتان مسخره به نظر برسد ولی تاثیر زیادی در بهبودی روحیه خود متوجه خواهید شد.
ورزش را فراموش نکنید؛ ورزش هم مانند موسیقی در فراموش کردن عشق نقش به سزایی دارد. بهتر است سراغ ورزش های هوازی بروید که میزان سوخت و ساز بدن را بیشتر می کند و برای دویدن در محیط باز وقت کافی بگذارید.
خودتان را تقویت کنید؛ اگر به فکر سلامتی خودتان هستید به طور کاملا جدی در برنامه غذایی خود یک رژیم سالم که حاوی غلات و لبنیات و پروتئین و میوه ها و سبزیجات باشد استفاده کنید. اگر تا آخر عمر زانوی غم بغل بگیرید هیچ اتفاق یا معجزه ای رخ نخواهد داد پس به فکر خودتان باشید و به آراستگی ظاهری خودتان توجه داشته باشید و از تیپ زدن خودتان لذت ببرید.
امیدواریم که توانسته باشیم شما را در این موضوع راهکارهای فراموش کردن عشق از دست رفته و کسی که عاشقش بودید راهنمایی کرده باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/179849/راهکارهای-فراموش-کردن-عشق-از-دست-رفته-و-کسی-که-عاشقش-بودید
بستن   چاپ