آریا جوان
با حکم رئیس قوه قضائیه: محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان شد
پنجشنبه 28 شهريور 1398 - 10:43:56
آریا جوان - با حکم آیت الله رئیسی، و با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه، و مسئولین ارشد سیاسی استان، رئیس کل جدید دادگستری استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ عصر چهارشنبه با حضور معاون اول قوه قضائیه، استاندار همدان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدرضا عدالتخواه، رئیس پیشین دادگستری استان کرمانشاه به سمت رئیس کل دادگستری استان همدان منصوب و از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند توکل حیدری رئیس سابق دادگستری استان تقدیر بعمل آمد.
بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری استان، رئیس کل جدید دادگستری همدان در آئین معارفه خود، طی سخنانی ضمن بزرگداشت سنت و سیره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به بیان عناوین کلی برنامه های قضایی استان پرداخت.
محمدرضا عدالتخواه از جمله این سیاست های را به کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی، تعیین تکلیف پرونده های معوقه، پیشگیری رشد مدار از اشاعه جرائم، حسن برخورد با ارباب رجوع، کادر سازی نیروهای متعهد، تأمین امنیت عمومی جامعه و افراد، حمایت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نیز مشارکت در توسعه اقتصادی استان و رفع موانع تولید دانست.
وی با هشدار به اشرار و مخدوش کنندگان نظم وامنیت عمومی جامعه تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و هر کس با هر عنوان بخواهد به امنیت مردم تعدی کند به شدید ترین شکلی برابر قانون مجازات خواهد شد.
عدالتخواه با تبیین ضرورت همگانی شدن مبارزه با فساد و ظلم ستیزی تصریح کرد: همه افراد جامعه در برابر ظلم و فساد مسئول هستند و انقلاب ما به عنوان شعبه ای از انقلاب امام حسین(ع) که هدف آن امر به معروف و نهی از منکر بود، ادامه دهنده مسیر دفاع از حقیقت و عدالت است.
رئیس کل جدید دادگستری استان همدان خاطرنشان کرد: تمامی شعبات مجموعه های قضایی در نظام اسلامی باید شعبه ویژه مبارزه با مفاسد باشد.
46

http://www.javanannews.ir/fa/News/180354/با-حکم-رئیس-قوه-قضائیه--محمدرضا-عدالتخواه-رئیس-کل-دادگستری-استان-همدان-شد
بستن   چاپ