آریا جوان
کیومرث هاشمی: اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی امروز به تصویب می رسد
دوشنبه 25 دي 1396 - 3:10:35 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رئیس کمیته ملی المپیک از تصویب اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی که هم اکنون در حال برگزاری است ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در آغاز مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک که هم اکنون به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حال برگزاری است، ضمن تقدیر از همکاران خود در این کمیته و برگزار کنندگان مجمع گفت: اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک در این مجمع عمومی به تصویب می رسد.
هاشمی در ادامه شهادت دریانوردان را به همه مردم و خانواده‌های آنها تسلیت گفت و به خانواده آن ها ادای احترام کرد.
هاشمی در ادامه افزود: جلسه رسمیت دارد با توجه حضور بیشتر اعضا، پس رسمیت جلسه را اعلام می‌کنم. قانون انتزاع، در تبصره سه آمده است که اساسنامه اصلاحاتش باید صورت بگیرد. اصلاح اساسنامه مراحلش را طی کرده و برای تصویب در مجمع آماده است.
وی در ادامه گزارشی از روند فعالیت کمیته ملی المپیک طی 4 سال گذشته و حضور ایران در المپیک ریو 2016 به تصویر درآمد.
کیومرث هاشمی اظهار داشت: دوره اعضای هیئت اجرایی روز 30 دی ماه تمام می‌شود و امروز انتخابات برگزار می‌شود. ابهام بود که با کدام اساسنامه مجمع امروز برگزار می‌شود. از IOC و نهادهای داخلی استعلام گرفتیم و گفتند ملاک عمل، اساسنامه فعلی است، چون اساسنامه جدید هنوز به تصویب نرسیده است. نظرم بر این است به عنوان کسی که همه مکاتبات را انجام داده، چنانچه دوستان موافق هستند، با همین اساسنامه فعلی مجمع امروز برگزار شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18050/کیومرث-هاشمی--اصلاح-اساسنامه-کمیته-ملی-المپیک-در-مجمع-عمومی-امروز-به-تصویب-می-رسد
بستن   چاپ