آریا جوان
دکتر سلطانی فر: دوره خوبی با صالحی امیری در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت
دوشنبه 25 دي 1396 - 8:40:51 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - دکتر مسعود سلطانی فر تاکید کرد که وزارت ورزش و جوانان با همکاری نزدیک کمیته ملی المپیک برنامه های تمامی فدراسیون ها را برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و بازی های المپیک 2020 توکیو مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری این انتخابات گفت: رئیس و خزانه‌دار در همان مرحله اول انتخاب شدند اما انتخابات هیأت اجرایی،‌ نائب‌رئیس و دبیرکل به دور دوم کشیده شد.
وی امروز را یک روز ویژه در تاریخ ورزش کشور و جامعه ورزش دانست و افزود: با صالحی امیری رفیق و همکار بوده‌ایم و فکر می‌کنم دوره خوبی با او داشته باشیم. او عضو دولت و مورد اعتماد رئیس‌جمهور است و امیدوار هستیم تا بار بیشتری را از ورزش کشور به دوش بکشد.
وزیر ورزش و جوانان نقش کمیته ملی المپیک را در مباحث قهرمانی و هماهنگی رویدادهای بین المللی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: درست است که ورزش همگانی برای جامعه ما بسیار مهم است، اما جامعه برای ورزش قهرمانی نیز ارزش قائل می شود.
سلطانی فر تاکید کرد که وزارت ورزش و جوانان با همکاری نزدیک کمیته ملی المپیک برنامه های تمامی فدراسیون ها را برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و بازی های المپیک 2020 توکیو مورد ارزیابی قرار خواهد داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای اعضای هیأت رئیسه فعلی و سابق به خصوص کیومرث هاشمی آرزوی موفقیت دارم. او یکی از مدیران خوب ورزش است و طی روزهای آینده به خانه خودش در وزارت ورزش بازمی‌گردد.
وی ادامه داد: با تعامل و همکاری با منتخبین جدید پیش می‌رویم و با حمایت رسانه‌ها و مردم سعی می‌کنیم ورزش را در بعد همگانی و قهرمانی ارتقاء دهیم.
سلطانی فر همچنین برای «سید رضا صالحی امیری» در سمت ریاست کمیته ملی المپیک و «شاهرخ شهنازی» دبیرکل کمیته ملی المپیک آرزوی توفیق کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18077/دکتر-سلطانی-فر--دوره-خوبی-با-صالحی-امیری-در-کمیته-ملی-المپیک-خواهیم-داشت
بستن   چاپ