آریا جوان
رامین طباطبایی: با انتخاب صالحی امیری تعامل کمیته المپیک با وزارت ورزش بیشتر می شود
سه شنبه 26 دي 1396 - 11:05:36 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون بسکتبال امیدوار است تا با انتخاب سید رضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک تعامل وزارت ورزش و جوانان و این نهاد بیشتر شود تا شاهد پیشرفت روز افزون ورزش کشوردر سال های آینده باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رامین طباطبایی پس از انتخابات کمیته ملی المپیک و رأی قاطع اعضای مجمع به سید رضا صالحی امیری گفت: منتخب مجمع ارتباطات بسیار خوبی دارد و می تواند برای ورزش به خصوص در آستانه برگزاری بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 مثمر ثمر باشد.
رئیس فدراسیون بسکتبال امیدوار است تا با انتخاب سید رضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک تعامل وزارت ورزش و جوانان و این نهاد بیشتر شود تا شاهد پیشرفت روز افزون ورزش کشور در سال های آینده باشیم.
وی درباره انتخابات صندلی های دیگر کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: انتخابات خوبی را شاهد بودیم که البته در بخش دبیرکلی آراء بسیار به هم نزدیک بود. به شاهرخ شهنازی صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم به عنوان دبیر کل بتواند عملکرد موفقی در این زمینه داشته باشد.
طباطبایی همچنین افزود: در بخش هیات اجرایی نیز انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار بود. به طور کلی امیدوارم با این انتخابات تعامل خوبی بین جامعه ورزش شکل بگیرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال که به تازگی ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفته است، درباره فعالیت های خود گفت: برنامه های خود را آغاز کرده‌ایم و سعی داریم تیم جوانان را برای مسابقه‌ اردن اعزام کنیم. همچنین تیم ملی بزرگسالان را نیز برای انتخابی جام جهانی آماده می‌کنیم.
وی خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی هم تغییر نخواهد کرد زیرا افرادی که وجود دارند همه از خوب‌های ایران هستند. همچنین نبادی فراموش کرد که برنامه‌های بلندمدتی برای تیم‌های پایه در نظر گرفته شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18096/رامین-طباطبایی--با-انتخاب-صالحی-امیری-تعامل-کمیته-المپیک-با-وزارت-ورزش-بیشتر-می-شود
بستن   چاپ