آریا جوان
کفاشیان: همه حضور صالحی امیری را به نفع ورزش می دانند
سه شنبه 26 دي 1396 - 11:05:49 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - نایب رئیس پیشین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید به این نکته که همه حضور سید رضا صالحی امیری را به نفع ورزش می دانند، گفت: صالحی امیری گزینه ای بود که همه پسندیدند و به همین خاطر افراد دیگری پیش قدم نشدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشیان پس از انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: برگزاری انتخابات کاملاً آزاد و خیلی خوب بود و همه با کمال میل شرکت کردند و رای ها واقعی بود.
نائب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که گفته می شود انتخابات از پیش تعیین شده بود، خاطرنشان کرد: اصلا این موضوع صحت ندارد و توصیه ای هم از جای خاصی نشده بود. رقابت بسیار نزدیکی را در هیات اجرایی شاهد بودیم.
عضو پیشین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید به این نکته که همه حضور سید رضا صالحی امیری را به نفع ورزش می دانند، گفت: گزینه ای بود که همه پسندیدند و به همین خاطر افراد دیگری پیش قدم نشدند.
وی درباره این که مشخص بودن ریاست صالحی امیری باعث شد که فرد دیگری برای ریاست ثبت نام نکند، اظهار داشت:اینطور نیست و محمود خسروی وفا هم ثبت نام کرد؛ اما انصراف داد. باقی افراد هم می توانستند برای ریاست ثبت نام کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18098/کفاشیان--همه-حضور-صالحی-امیری-را-به-نفع-ورزش-می-دانند
بستن   چاپ