آریا جوان
سفر هیات ورزشی ایران به عراق
داورزنی : برگزاری ١٨ مجمع انتخاباتی تحقق شعار قانونمندی و نظم بخشی فدراسیون های ورزشی بود/ به زودی برای فدراسیون های تیر و کمان و گلف تصمیم گیری می کنیم
چهارشنبه 27 دي 1396 - 9:54:40 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - محمدرضا داورزنی برگزاری ١٨ مجمع انتخاباتی روسای فدراسیون های ورزشی را در طی هفت ماه گذشته ، تحقق شعار قانونمندی و نظم بخشی سریعتر فدراسیون ها دانست که دکتر سلطانی فر در هنگام رای اعتماد از مجلس اعلام کرده بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر هیات ورزشی ایران به عراق در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، برگزاری ١٨ مجمع انتخاباتی روسای فدراسیون های ورزشی را در طی هفت ماه گذشته ، تحقق شعار قانونمندی و نظم بخشی سریعتر فدراسیون ها دانست که دکتر سلطانی فر در هنگام رای اعتماد از مجلس اعلام کرده بود.
محمدرضا داورزنی ادامه داد: تعداد زیادی از فدراسیون های ورزشی با سرپرست اداره می شد که موجب بی ثباتی بخشی از بدنه ورزش شده بود که با توجه به این موضوع و بر اساس تحقق شعار قانونمندی و نظم بخشی سریع تر تلاش کردیم انتخابات فدراسیون هایی که دوره چهار ساله آن ها به اتمام رسیده یا با سرپرست اداره می شدند را برگزار کنیم؛ به همین منظور از تیرماه ١٨ مجمع انتخاباتی برگزار شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، اهمیت برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون ها در موعد مقرر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سعی می کنیم انتخابات فدراسیون ها را قبل از اتمام دوره چهار ساله برگزار کنیم تا هیچ فدراسیونی نباشد که با سرپرست اداره شود.
داورزنی در پایان گفت: در خصوص فدراسیون تیرو کمان و همچنین فدراسیون گلف که کیکاووس سعیدی رئیس آن به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک انتخاب شد، در صددیم در یک برنامه، زمان بندی کوتاهی تصمیم گیری کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/18135/داورزنی---برگزاری-١٨-مجمع-انتخاباتی-تحقق-شعار-قانونمندی-و-نظم-بخشی-فدراسیون-های--ورزشی--بود--به-زودی-برای-فدراسیون-های-تیر-و-کمان-و-گلف-تصمیم-گیری-می-کنیم
بستن   چاپ