آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبرداد
وجود 60 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان /افتتاح و بهره برداری 8 پروژه ورزشی در دهه فجر
چهارشنبه 27 دي 1396 - 11:37:12 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از فتتاح و بهره برداری 8 پروژه ورزشی در دهه فجر سالجاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ، غلامعلی دانشورصبح امروز در نشست شورای ورزش بخش بنذرک میناب اظهارداشت:باید یک مدیر نگاه استانی داشته باشد وهمینطور بنده به همه نقاط استان توجه ویژه ای داشته ام و ظرف مدت این چند سال بازدیدهای متعددی از تمامی فضاهای ورزشی بخشهای شهرستانها داشته ام.
وی ادامه داد: علی رغم کمبود اعتبارات و تخصیصها بیش از 50 سالن ورزشی چند منظوره،استخرشنا،زمین چمن طبیعی و مصنوعی فوتبال و زمینهای چمن محله ای در تمام نقاط استان به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون بیش از 60 پروژه ورزشی نیمه تمام که 8 پروژه ورزشی در دهه فجر و 5 فضای ورزشی تا پایان سالجاری مورد افتتاح و بخش زیادی در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دانشور بیان داشت:در سالجاری از محل اعتبارات استانی،ملی،متوازن ،وزارت نفت و 27 صدم ارزش افزوده 40 میلیارد تومان اعتبار برآوردشده که تاکنون بیش از 7 میلیاردتومان در جهت ایجاد فضاهای ورزشی استان تخصیص یافته است.
وی یادآورشد: احداث زمین چمن ورزشی روستای کهنه شهر میناب،تکمیل زمین ورزشی روستای رضاعلیچی،تکمیل زمین چمن مصنوعی دودو،احداث زمین چمن روستای گودو ،
احداث سالن ورزشی سرمست که از بخش بنذرک میناب است 730 میلیون تومان اعتبارنیاز داشته که در این میان اعتبار لازم آن از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان تخصیص یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارکرد: با حمایتهای مقام عالی وزارت ، استاندار و همکاریهای خوب دریانورد رییس سازمان برنامه و بودجه بیش از 7 میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات را به این اداره کل تخصیص داد.
دانشور در پایان بیان داشت: مبلغ سی میلیون ریال به منظور خرید وسایل ورزشی در جهت کمک و توسعه ورزش بانوان و آقایان بخش بنذرک میناب اختصاص یافت.
گفتنی است ،در این میان از فضاهای ورزشی روستاهای مرکز بخش بنذرک ، روستای چهکار و کنار اسماعیل به همراه بخشدار،رییس و اعضای شورای اسلامی بخش و جمعی از مدیران محلی بازدید بعمل آمد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18146/وجود-60-پروژه-ورزشی-نیمه-تمام-در-استان--افتتاح-و-بهره-برداری-8-پروژه-ورزشی-در-دهه-فجر
بستن   چاپ