آریا جوان
حضور دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری در اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی
پنجشنبه 28 دي 1396 - 10:32:59 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی و چهارمین دوره جشنواره عکس ورزشی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در اختتامیه یازدهمین دوره فیلم های ورزشی و چهارمین دوره عکس ورزشی در هتل المپیک تهران حضور یافتند.
دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری در اختتامیه این مراسم از برگزیدگان این جشنواره در قسمت فیلم و عکس که از تهیه کنندگان و کارگردانان برتر فیلم های ورزشی در حوزه های ملی و بین الملل بودند با اهدای نشان ها و جوایز تجلیل کردند.
برانوش نیک بین، مدیرکل حوزه وزارتی نیز در قسمتی از این مراسم اسامی برندگان بخش بین الملل را اعلام کردند و از آنان تجلیل به عمل آوردند.
جشنواره فیلم های ورزشی ایران ،نماینده انحصاری فدراسیون فیلم های ورزشی (FICTS) که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلم سازی ورزشی World FICTS Challenge-sports E-motions را برعهده دارد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/18210/حضور-دکتر-سلطانی-فر-و-دکتر-صالحی-امیری-در-اختتامیه-جشنواره-بین-المللی-فیلم-های-ورزشی
بستن   چاپ