آریا جوان
حضور هیات ورزش ی ایران در استادیوم بین المللی نجف
داورزنی : امیدوارم مشکل میزبانی عراق در فوتبال حل شود/کشورها به جای مبارزه در میدان جنگ در زمین فوتبال مسابقه می دهند
پنجشنبه 28 دي 1396 - 11:01:44 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استادیوم بین المللی نجف به همراه الحسناوی مشاور وزیر ورزش و جوانان عراق دیدن کرد.

محمدرضا داورزنی در حاشیه حضور در استادیوم بین المللی نجف در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان إمکانات سخت افزاری فوتبال در عراق را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت :کار قشنگی در استادیوم بین المللی نجف صورت گرفته که خاص فقط فوتبال است و علاقمندان به فوتبال نزدیک تر به زمین بازی ؛ فوتبال را تماشا می کنند که لذت بخش است .
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت :٣٧ سال در ورزش سابقه فعالیت دارم و مسابقات مختلف را از نزدیک در ایران و کشورهای دیگر نظاره کرده ام ، واقعیت این است که ورزشگاه نجف سبک قشنگی دارد که امیدوارم برای تماشای بازی ایران با عراق هم خودم در اینجا حضور داشته باشم .
داورزنی ورزشگاه های فوتبال در نجف،کربلا و بصره را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت : فوتبال در دنیا شرایط خاصی دارد و تبدیل به فرهنگ عمومی شده است بطوریکه کشورها در میدان فوتبال به هم نزدیک هستند و الان تفکری وجود دارد که کشورها به جای مبارزه با هم در زمین فوتبال مسابقه مَی دهند .
وی کربلا و نجف را متعلق به جهان اسلام دانست و گفت : مسلمانان خودشان را در این شهرها سهیم می دانند.
داورزنی از ورزشگاه نجف به عنوان یک ورزشگاه بسیار زیبا نام برد و از سازندگانش تشکر کرد و گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکل میزبانی عراق حل شود تا مردم عراق در کشور خودشان میزبان رویدادهای فوتبال ی باشند.
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت :ما احساس نزدیکی خاصی به دوستانمان در عراق داریم و تمایل داریم هم در ورزشگاه آزادی و هم در ورزشگاه های زیبای عراق بازی کنیم.
داورزنی به امضای تفاهم نامه بین ١٥ فدراسیون ملی دو کشور اشاره کرد و آن را اتفاق بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه های ورزش ی به تحکیم دو ملت کمک کند.
ورزشگاه بین المللی نجف به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

http://www.javanannews.ir/fa/News/18213/داورزنی---امیدوارم-مشکل-میزبانی-عراق-در--فوتبال--حل-شود-کشورها-به-جای-مبارزه-در-میدان-جنگ-در-زمین--فوتبال--مسابقه-می--دهند
بستن   چاپ