آریا جوان
مدیر کل دفتر امور فرهنگی:
از طریق کار فرهنگی بهتر می توانیم به رتبه های برتر قهرمانی برسیم
شنبه 30 دي 1396 - 2:35:18 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیر کل دفتر امور فرهنگی با افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار و گفتگو کرد


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جعفر سطوتی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار جعفر سطوتی ورزش را به عنوان یک فرصت مغتنم و فعالیت­های فرهنگی هدفمند در این عرصه را به نفع جامعه و بویژه جوانان دانست.
وی در این خصوص گفت: جامعه ورزش نقش اثرگذار بر فرهنگ جامعه، بویژه فرهنگ جوانان دارد و لذا ارتقاء فرهنگی جامعه ورزش کل جامعه را منتفع خواهد نمود.
سطوتی ضعف اعتبارات مالی را یکی از مشکلات مهم در بخش فرهنگ دانست و گفت: ما از طریق کار فرهنگی بهتر می­توانیم به رتبه­ های برتر قهرمانی برسیم، لذا باید ساختارها و سازوکارهای خود را به گونه ­ای ساماندهی کنیم که با هزینه کرد حداقلی، به اهداف حداکثری در حوزه ورزش دست یابیم.
مدیر کل دفتر امور فرهنگی در ادامه وجود یک مدیریت فرهنگی با ساختار مشخص و مدون در باشگاه­ های ورزش ی را لازمه شروع و تقویت فعالیت­های فرهنگی در باشگاه ­ها دانست و گفت: در باشگاه یک مدیریت فرهنگی می­تواند برنامه­ های فرهنگی مدون شده را اجرایی کرده و بطور مستمر وضعیت فرهنگی باشگاه و ورزش کاران را رصد نموده و از فرصت­ها استفاده کند.
وی در پایان صحبت­های خود به نقش باشگاه­ ها و ظرفیت ­های موجود در آنها در جهت توسعه فرهنگ در ورزش اشاره کرد و افزود: باشگاه­ ها باید برای خود چند مسئولیت اجتماعی را تعریف نموده و با بهره ­مندی از ظرفیت­ها و استعدادهای باشگاه از جمله هواداران، در رفع بحران­ها و مسائل اجتماعی از جمله بحران آب، آلودگی هوا، مبارزه با اعتیاد، فقرزدایی و حفظ محیط زیست و... تأثیرگذار باشند.
در ادامه نشست افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال نیز به این موضوع اشاره داشت که ظرفیت باشگاه­ها و تماشاچیان و هواداران از جمله ظرفیت­های بزرگ عرصه ورزش است که باید با نگاه آسیب شناسانه آنها را بررسی و تهدیدات موجود را به فرصت تبدیل کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18244/از-طریق-کار-فرهنگی-بهتر-می-توانیم-به-رتبه-های-برتر-قهرمانی-برسیم
بستن   چاپ