آریا جوان
افشین ملایی: توانمندی منابع انسانی یکی از عوامل توسعه کشورها است
شنبه 30 دي 1396 - 2:35:22 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - نخستین آیین تجلیل از مدیران برتر آموزش ورزش ی خوزستان با حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش و مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان افشین ملایی در نخستین آیین تجلیل از مدیران برتر آموزش ورزش ی خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد اظهار کرد:
یکی از عواملی که موجب توسعه کشورها می شود میزان توانمندی منابع انسانی آن است. ما اگر بخواهیم منابع انسانی توانمند و با انگیزه داشته باشیم و آنها را به سوی بهره وری سوق دهیم باید از ابزار آموزش درست جهت تحقق این هدف استفاده کنیم که شرط آن، این است که ارکان، فرایندها و محتوای آموزشی ما دارای یک چارچوب استاندارد باشد تا به اثربخشی مورد نیاز نزدیک شود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه استان خوزستان در یکی دو سال گذشته با تزریق نیروهای توانمند و با انگیزه و توجه مدیریت ارشد استان به فرابند آموزش،‌ کارهای بسیار خوبی انجام داده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی اداره کل برای فرایند آموزش و تاثیر آن در ورزش استان اهمیت قائل شود، بدون شک هیئت های استان هم به این سمت حرکت خواهند کرد و به موجب آن یک جریان
موثر و مستمر در سطح استان جاری خواهد شد و در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نیز باعث عمل کردن منابع انسانی با مهارت بیشتر می شود.
ملایی در پایان ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای منابع انسانی گفت: اگر عناصر انسانی در ورزش استان خوزستان با مهارت های بیشتر و دانش و نگرش بهتر به وظایف خود عمل کنند، خروجی آن ارتقاء ورزش استان درسطح ملی و بین المللی خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18245/افشین-ملایی---توانمندی-منابع-انسانی-یکی-از-عوامل-توسعه-کشورها-است
بستن   چاپ