آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان خواستار حمایت رسانه ملی جهت پوشش ورزش همگانی و بازیهای بومی و محلی شد
يکشنبه 1 بهمن 1396 - 3:35:45 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما، خواستار حمایت ویژه رسانه ملی از برنامه های گسترده ورزش همگانی در قالب المپیاد ورزش های همگانی و پیاده روی های خانوادگی و جشنواره های بومی و محلی در سراسر ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در این نامه با اشاره به برنامه های وزارت ورزش و جوانان در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری ، خواستار حمایت ویژه رسانه ملی از برنامه های گسترده ورزش همگانی در قالب المپیاد ورزش های همگانی و پیاده روی های خانوادگی و جشنواره های بومی و محلی در سراسر کشور شد.
دکتر سلطانی فر تاکید کرده است در سالگرد جشن های انقلاب اسلامی ، وزارت ورزش و جوانان با هدف ترویج سلامت و ایجاد شور و نشاط، حرکت و فعالیت در بین اقشار مختلف جامعه این برنامه های را در استانها و شهرستان های ایران اجرا می کند.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اهمیت رقابتهای بین المللی دهه فجر در تقویم فدراسیون های جهانی ، ضمن تقدیر از همکاری های گذشته سازمان صداو سیما ، مساعدت و همکاری ویژه از سوی مسئولان کلیه شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیران مراکز استان ها برای پوشش مناسب این رقابتها خواستار شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18319/وزیر--ورزش--و--جوانان--خواستار-حمایت-رسانه-ملی-جهت-پوشش--ورزش---همگانی--و-بازیهای-بومی-و-محلی-شد
بستن   چاپ