آریا جوان
محمد دامادی: حق پخش تلویزیونی بخش اعظمی از مشکلات فوتبال و ورزش را حل می‌کند
دوشنبه 2 بهمن 1396 - 2:53:45 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامیعملکرد مهدی تاج با مشکلات موجود را قابل قبول توصیف کرد و گفت: اداره فوتبال تقریبا توان یک وزیر را نیاز دارد که تاج با همه معضلات اقتصادی، با پرهیز از حاشیه ها ثبات و آرامش نسبتا خوبی را در فوتبال کشور حکمفرما کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از ایلنا، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی مربیان فوتبال مازندران در میان خبرنگاران با اشاره به "تثبیت حق پخش تلویزیونی بعنوان یک عامل مهم برای رفع مشکلات عدیده اقتصادی و به تبع آن بوجود آمدن نظام باشگاه داری حرفه ای" اشاره کرد و گفت: "آنقدر موضوع حق پخش با حساسیت بالا باید تکرار و اقدامات عملیاتی در اینخصوص صورت گیرد تا فوتبال ما از نظر اقتصادی سامان پیدا کند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عملکرد مهدی تاج با مشکلات موجود را قابل قبول توصیف کرد و گفت: اداره فوتبال تقریبا توان یک وزیر را نیاز دارد که تاج با همه معضلات اقتصادی، با پرهیز از حاشیه ها ثبات و آرامش نسبتا خوبی را در فوتبال کشور حکمفرما کرده است.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری دوره های کوتاه مدت بازآموزی ، بشرط باشتراک گذاشتن آخرین تغییرات فنی فوتبال دنیا، البته به فراخور نیازمندی های مربیان هر رده و هر سطح، می تواند کمک شایانی به توسعه فوتبال کشور نماید.
محمد دامادی انتصاب میرشاد ماجدی بعنوان رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون فوتبال را یکی از بهترین تصمیمات تاج برشمرد و خاطرنشان کرد: "آمدن فکر نو و نیروی تازه آنهم استفاده از سرمایه های تحصیلکرده و جوان فوتبال مانند ماجدی، هوای تازه ای را در فوتبال کشور بجریان خواهد انداخت."

http://www.javanannews.ir/fa/News/18358/محمد-دامادی--حق-پخش-تلویزیونی-بخش-اعظمی-از-مشکلات--فوتبال--و-ورزش-را-حل-می‌کند
بستن   چاپ